Avatar billede kiwi Nybegynder
02. juli 1999 - 15:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Newreader?

Når jeg prøver at komme ind på Usenet, så fortæller min computer mig, at det kan jeg ikke, fordi jeg ikke har Newsreader. Er der nogen, der ved hvad det er og hvor man evt. kan få fingrene i det?????
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 1999 - 16:58 #1
Outlook Express
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 1999 - 17:03 #2
Avatar billede bons Nybegynder
02. juli 1999 - 17:25 #3
Prøv at åbne outlook express, "go", "news" og se på din internetudbyders side hvilken newsserver du skal logge på.
Avatar billede bons Nybegynder
02. juli 1999 - 17:26 #4
Skriv venligst dit postprogram, sprog, opkoblingsudbyder, så er det lidt nemmere at give hjælp næste gang.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 1999 - 13:24 #5
Det er lidt tyndt ikke bons...

Det lå da i mit svar!
Avatar billede kiwi Nybegynder
05. juli 1999 - 15:36 #6
Til skywalker:
Sorry, det var ikke fordi jeg ville snyde dig for point. Som ny hos eksperten viste jeg bare ikke hvem af jer, der skulle have pointene. Jeg er dog villig til at give dig 60 point hvis du nu kan hjælpe mig lidt videre. Jeg har ikke outlook express eller et andet newsreader program, og hver gang jeg prøver at installere et, så siger min computer, at det kan ikke lade sig gøre fordi mit operativsystem er WIN NT. Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 1999 - 16:23 #8
Denne her newsreader (Internet Mail and News 1.0) er speciel til Usenet, og er til Win NT:
http://www.download.com/pc/software/0,332,0-28338-s,1000.html?st.dl.search.results.tdtl

Avatar billede Slettet bruger
05. juli 1999 - 16:24 #9
Nå, det kunne eksperten ikke klare...

Kopier hele adressen (hele anden linie), og paste den til adresselinien..!

Avatar billede kiwi Nybegynder
05. juli 1999 - 17:11 #10
Til Skywalker

Nu har jeg downloadet og installeret Internet Mail and News 1.0. Og det virker!!!!!
Tak for hjælpen.
Tilbage står: Hvordan giver jeg dig de 60 point?????
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 1999 - 17:22 #11
Du opretter et nyt (tomt) spørgsmål som hedder "Point til Sky." (eller sådan noget...) Det svarer jeg så på, og så har jeg fået point...

/P

(se evt. http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=1690)
Avatar billede kiwi Nybegynder
05. juli 1999 - 18:08 #12
consider it done!
Avatar billede usernr0 Nybegynder
13. marts 2001 - 21:38 #13
du kan også gå ind på tucows.com der er alle de newsreaders man kan ønske sig :-)