Avatar billede virus Nybegynder
06. juli 2002 - 10:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XICQ

Blev lidt træt af kun at køre IRC på min FreeBSD laptop, men får en rigtig steneren fejl med XICQ...
"Couldn't open /home/user/.xicq/config."
Troede først problemet lå i at jeg ikke kunne køre XICQ som root, men med en alm. user får jeg samme fejl....
?
Avatar billede sv Nybegynder
06. juli 2002 - 10:59 #1
jeg bruger Gnomeicu uden problemer..
den er meget sød:)
Avatar billede virus Nybegynder
06. juli 2002 - 11:14 #2
meget sød? :)
Avatar billede sv Nybegynder
06. juli 2002 - 13:41 #3
den fungere og den er også ret "udviklet"..
den henter bl.a. icq contact list fra nettet, ligesom go.icq.com og jeg tror snart der kommer gruppe-support i også :)
Avatar billede virus Nybegynder
20. august 2002 - 20:32 #4
Lukker