Avatar billede ask-m Nybegynder
17. august 2000 - 08:35 Der er 1 løsning

Artikler

Når nu der er så mange hardcore folk (på forskellige felter), der besvarer spørgsmål fra endnu flere knap-så-hardcore folk her på Eksperten, hvorfor opretter i så ikke en artikel kategori, hvor man kan skrive nogle generelle eller specifikke artikler om det man ved noget om, som andre kan få glæde af at læse (og måske få svar på deres spørgsmål der).

Om skribenterne skal aflønnes med point pr. gang artiklen bliver læst, eller om I har mulighed for at sende en flaske cola/vin når artiklen er blevet læst x antal gange, må være op til jer!

Ask-m
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. august 2000 - 08:47 #1
God idé som allerede er på listen over nye muligheder/tiltag på Eksperten ;)