Avatar billede lademan Novice
05. juli 2002 - 21:51 Der er 18 kommentarer og
6 løsninger

Site vurdering

Hvad er jeres vurdering:

Jeg er i gang med at lave nyt design til denne "gl." side:

http://www.surfersinfo.dk/

Og det skal selvfølgelig være bedre end dette.
Hvad siger i til det her:

http://www.surfersinfo.dk/DESIGN/index3.htm

- det er ikke færdig, men nogle overordnede ideer skulle være på plads.

Kommentarer og gode råd modtages gerne!
Sitet må gerne være stilet og surfy på een gang!
Avatar billede lademan Novice
05. juli 2002 - 22:10 #1
ja
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:14 #2
http://www.friserverplads.dk/kbh/hov.jpg sådan ser den ud hos mig , og jeg køre med en opløsning på 1052*864 . og har Ie 6.0
Avatar billede lademan Novice
05. juli 2002 - 22:16 #3
Hmm, det skal lige fikse ...
Men hvad udover centrering af menuen ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:18 #4
hmm - jeg er ikke lige den go'e til det der med hp'er sorry !!
Avatar billede lademan Novice
05. juli 2002 - 22:20 #5
helt okay ;-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:22 #6
:0)
Avatar billede cdc Novice
05. juli 2002 - 22:37 #7
Selve ramme opbyggningen er og, men dit banner i toppen står og hænger lidt alene. Der kunne du på en smart måde forbinde logo med top, ved at bruge logoets bg. farve i toppen med en eller anden svag effekt i og placer så banneret i den.
Det samme problem har du med menuen, den hæbger bare ud i luften uden kontakt til noget som helst.
Ellers synes jeg den er stilren, selvom rammer ikke er min smag.

/cdc
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juli 2002 - 06:54 #8
Jeg synes faktisk din gamle side er flottets, og det er ikke fordi jeg synes din nye side er grim, men fordi jeg synes din gamle side er super :) Men sådan er vi jo så forskellige.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede lademan Novice
06. juli 2002 - 10:21 #9
Argh, det er så trist at høre
Avatar billede smooth Nybegynder
06. juli 2002 - 18:31 #10
Synes også at din gamle side ser cool ud.

Den nye ligner meget eksperten.dk på en måde. Ved ikke hvorfor :)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
06. juli 2002 - 21:37 #11
Du har gang i noget lækkert med farverne, hvis du kombinere den gamle opbygning lidt med de nye farver så tror jeg du er godt på vej :)

/Musse
Avatar billede lademan Novice
07. juli 2002 - 23:12 #12
Ja, der skal gøres noget ved toppen (det gråbrune).
Der skal være et eller andet frækt.
Desuden skal logo'et laves om, men farverne i logoet synes jeg skal beholdes ??!
Avatar billede eazye Nybegynder
07. juli 2002 - 23:23 #13
Jeg kan bedre lide det gamle desin..

- Det er mere stilrent, med et flottere og mere prængende..
- Farverne passer bedre sammen..
- Er heller ik så vild med den store border der om indholdet på det nye design..

alt i alt, jeg synes det gamle design er Nice..! :)

-EazyE
Avatar billede dipzor Nybegynder
08. juli 2002 - 04:27 #14
jeg syns nu det gamle er bedste :o)
Avatar billede mjo Nybegynder
08. juli 2002 - 22:09 #15
okay jeg synes det er meget fed og det var det gamle også!!!
Avatar billede lademan Novice
08. juli 2002 - 22:22 #16
Der skal noget mere spræl i det grå/brune, ikke?
Det er det i efterlyser eller?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 10:28 #17
Det som jeg har imod det nye i forhold til det gamle er:

Det nye er firkant på firkant som ikke bliver brudt af skæve eller runde former. Det er ikke særligt inspirerende at se på. Det har du tilgengæld klaret flot i din gamle version.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. juli 2002 - 10:44 #18
Den nye har en del problemer:
  Der er for list kontrast imellem tekst ig baggrund i de sorte menusøjler.
  de meget stærke skift i baggrundsfarve giver nogen alt for skarpe linier, og de 4 barrgundsfarver passer ikke synderlig godt til hinanden.

På den anden side er det dejligt at slippe af med den der 'fald udover det hele når man mindst venter det'-menu. Den nye ser ud til at være klikbaseret.

mvh JakobA
Avatar billede lademan Novice
09. juli 2002 - 10:59 #19
Hmm, jeg har desværre givet jer den forkerte URL.
Ikke fordi der er å stor forskel, men alligevel er der:
http://www.surfersinfo.dk/DESIGN/
Avatar billede lademan Novice
09. juli 2002 - 11:00 #20
Der er selvfølgelig bølgen :-)
Avatar billede lademan Novice
09. juli 2002 - 11:01 #21
Pinligt ;-/
Avatar billede metalsvinet Nybegynder
11. juli 2002 - 00:36 #22
Den nye side er i pæne men praktiske Mr. Jardex-farver. I Daells Varehus havde de masser af stribede sweatshirts med flip i de farver. Der er sikkert nogen ude på DTU der går rundt med dem endnu :-)
Avatar billede lademan Novice
19. juli 2002 - 18:37 #23
Jeg ser hvor du vil hen ;-)
Avatar billede lademan Novice
19. juli 2002 - 18:39 #24
Det skal være mere kækt.