Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. juli 2002 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kværne en tdc router

Nu er det sådan at jeg har en router fra tdc som er en af "de gamle" hvilket gør jeg ikke selv kan konfigurere den..

er det ikke muligt at fucke den op så jeg kan få en af de nye uden at skulle betale 695-, plus moms for et routerskift...

Den skal ikke ødelægges, men bare fuckes så der skal en tekniker på og så det er nemmere at skifte den ud...
Avatar billede 123test Nybegynder
04. juli 2002 - 15:02 #1
Er du vandvittig mand :o)

Hvad tænker du på, sådan ganske frivilligt at søge problermer, så der skal en TDC-tekniker ud til dig. Er du klar over hvor lang tid det kan tage dem at få skidtet til at virke igen?
Tænk bare på hvor mange problemer de kan have med at få noget, der IKKE er "fucked up" til at virke ;o)

PS: Der kommer ikke en tekniker ud fordi indstillingerne i din router er ændret. De har remote til den fra centralen. De kommer først ud, hvis der er fejl på linie eller elektronik.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. juli 2002 - 15:13 #2
ok.. fint så.. .hvordan laver man TEKNIK FEJL på en router uden at man kan se det er MIN skyld... gider jo ikke betale for noget...
Avatar billede nuki Nybegynder
04. juli 2002 - 15:19 #3
Du får jo ikke hjælp til at snyde nogen her inde.
Avatar billede 123test Nybegynder
04. juli 2002 - 15:42 #4
therealyoda >> Sæt den ud i trodenvejer, så der slår et lyn ned i den :o)

Nuki har ret. Du bør droppe dette spørgsmål, det du vil er svindel.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 15:47 #5
hvis du spiller golf er der en meget simpel løsning -lidt i forb. med 123test's (opfindsomhed med brugernavne kender ingen grænser:)'s forslag.

så snart du ser at det trækker op til tordenvejr taper du, med gaffatape, routeren fast til din golfkølle - så stiller du dig op på dit tag og begynder at vifte med den.

-nej for at snakke seriøst; jeg tvivler meget på at du får en løsning på dit problem her, da det ikke ville være lovligt.

/jelzin
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. juli 2002 - 16:10 #6
hmmm... ok.. :-(
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
04. juli 2002 - 17:07 #7
køb en zywall 1 koster ca 2000

eller lav en router ved hjælp af en pc med 2 net kort ,det kan fint lade sig gøre