Avatar billede dcgeek Nybegynder
04. juli 2002 - 12:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvor downloader jeg?

Jeg har været inde på Apache.org for at downloade en apache-webserver, men hver gang jeg går ind på en af deres Download-sider, så får jeg bare en masse information hvad det kan osv. osv. Hvilke link skal jeg klikke på for at komme til en oversigt hvor jeg kan vælge om det er til en Linux, Win32 osv.?
Jeg kan simpelthen ikke finde rundt på den side!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 12:24 #1
er det til linux du skal bruge den ? - så prøv www.rpmfind.net istedet.
Avatar billede yousif Nybegynder
04. juli 2002 - 12:28 #2
Avatar billede 123test Nybegynder
04. juli 2002 - 12:33 #3
Fri debat = "Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres."

Spørgsmålet er da vist IS-relateret ;o)
Prøv at finde en mere relevant kategori næste gang. Det bliver svært at finde rundt på Eksperten, hvis alle spørgsmål oprettes i Fri dabat. Du ville også få flere og bedre svar ved at vælge en kategori :o)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 12:36 #4
jeg flytter den gerne - men ville gerne have at vide om jeg skal proppe den i linux eller win kategorien.
Avatar billede dcgeek Nybegynder
04. juli 2002 - 12:50 #5
Jeg vil have serveren til win32. jelzin101 - du behøver ikke at flytte spm'et, da jeg lukker nu. Yousif for points'ene!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 12:57 #6
for god ordens skyld har jeg flyttet det, så andre også kan få glæde af svaret ved en senere lejlighed.