Avatar billede razzia Nybegynder
03. juli 2002 - 21:47 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Deling af internetforbindelse - hvordan?

Jeg skal have delt min internetforbindelse mellem to computere.

Der er netværk mellem dem, og det virker, de er forbundet uden hub, switch og hvad de nu ellers hedder (der er bare et kabel mellem de to netværkskort).

Internettet kommer ind på en computer med WIndows Me gennem en USB port, og skal deles med en computer der kører WIndows XP.

Det er en ADSL forbindelse, med modem (IKKE ROUTER), det er en 1024/512.

Hvilket program skal jeg bruge, og hvordan gør jeg?
Avatar billede mini-me Nybegynder
03. juli 2002 - 21:48 #1
Du kan evt. benytte dig IShare www.tucows.com eller www.cnet.com der kan du download en 30dages gratis prøve...
Avatar billede greek Nybegynder
03. juli 2002 - 21:52 #2
Du skal bare køre netværkssetup på xp computeren, derefter opretter du en diskette så du kan køre den samme guide på den anden computer!
Avatar billede ice Nybegynder
03. juli 2002 - 22:40 #3
det vil sige server på din me maskine og klient på din xp maskine
Avatar billede ice Nybegynder
03. juli 2002 - 22:41 #4
ville være bedre omvendt er jeg sikker på, men det kan jo åbenbart ikke lade sig gøre :)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. juli 2002 - 23:03 #5
kig på denne side http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm det er en rigtig god guide som også har hjulpet mig med samme problem som du har
Avatar billede 123test Nybegynder
04. juli 2002 - 12:35 #6
Fri debat = "Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres."

Spørgsmålet er da vist IT-relateret ;o)
Prøv at finde en mere relevant kategori næste gang. Det bliver svært at finde rundt på Eksperten, hvis alle spørgsmål oprettes i Fri dabat. Du ville også få flere og bedre svar ved at vælge en kategori. Dem der virkelig ved noget om dette emne befinder sig i kategorierne under "Netværk" :o)