Avatar billede akira911 Nybegynder
03. juli 2002 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Måling af blæser hastighed ??

er der nogen der ved hvordan man kan måle hastigheden på ens cpu blæser i delphi ??
noget ala Mbm 5 !!
Avatar billede dkn Nybegynder
03. juli 2002 - 22:06 #1
ja, du skal se efter noget der hedder SMBus. Hvis du søger på google kan du finde en demo der gør det.
Problemmet er bare at at hvis du kører på NT skal du have priviligies til at aflæse det, ved jeg ikke hvordan du vil klare. Men det er den vej du skal!
Avatar billede hermandsen Juniormester
10. juli 2002 - 10:56 #2
Her er et komplet eksempel:
http://www.tsgroup.it/smbus/download/dHwMon.zip

Jeg kunne godt nok ikke få det til at virke på min bærbar, men det er nok bare min computer der er noget galt med... :(
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 18:48 #3
Lukke tid?