Avatar billede black-vise Nybegynder
01. juli 2002 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Direckt connect (DC) SCRIPT

Hey jeg har en DC server ip xpatx.lir.dk skal have den sat pænt og godt op altså i script en der kan skrive nogle dc scrict til den og rette den rigtgt du kan altid se servern på xpatx.lir.dk

Min slot skal være 2
Max dc ++ skal være 220
Og så alt muligt andet med med at den kicker auto når der er porno og så de passer til vores regler:
Rule *01:  Minimum 2 GB delt. Medmindre du er OP
Rule *02:  Minimum 2 slots åbne
Rule *03:  Vær flink overfor andre users
Rule *04:  INGEN børne- eller dyreporno! (Under 18 er børneporno)
Rule *05:  Del IKKE installerede programmer, VOB- eller ukomplette filer
Rule *06:  Reklamer IKKE for andre hubs eller du bliver bannet.
Rule *07:  Forstyr ikke en OP medmindre det er vigtigt
Rule *08:  Forsøg altid at svare en OP
Rule *09:  Ingen flooding or dårligt sprog i chat vinduet
Rule *10:  Ingen cloner eller falsk share
Rule *11:  Spørg IKKE om at blive OP. Vi kommer til dig.
Rule *12:  Nævn ALDRIG en Hub Adresse i Main eller PM Botten vil kicke dig
Rule *13:  Luk ALDRIG en Download unden en PM til useren
Rule *14:  Ingen .dat filer som fx. fra kazaa

og så skal den være mega fed !
håber i kan lave det og så skal jeg også have en fire wall til hubben!

MVH- Patrick
Avatar billede bundgaard Nybegynder
01. juli 2002 - 23:19 #1
"at den kicker auto når der er porno "

hva er det sjove så? ;)
Avatar billede black-vise Nybegynder
01. juli 2002 - 23:25 #2
altså ikke når det er porno mener når dfet er lolita eller teen sex eller børne porno den skal ikke kicke når det er almindeligt porno!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
01. juli 2002 - 23:35 #3
ahh okay :)

blev lige nervøs.. :P
Avatar billede 123test Nybegynder
01. juli 2002 - 23:41 #4
Fri dabat = "Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres."

Det her lyder noget IT-relateret. Mon ikke du ville få mere seriøse svar, hvis du brugte 2 minutter på at finde den rigtige kategori.
Avatar billede black-vise Nybegynder
02. juli 2002 - 11:24 #5
okay lukker  det og skifter emne