Avatar billede terriatorfg Nybegynder
26. juni 2002 - 12:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gode ram?

Hvilke mærker/virsomheder er bedst indenfor ram?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:27 #1
Kingston laver udemærkede RAM
Avatar billede harry Nybegynder
26. juni 2002 - 12:41 #2
Hej jeg ved ikke hvad for noget RAM der er best. Men jeg synes du lige skal
vide et stort problem med mit mortherboard og så Kigston RAM jeg er løben ind i :-( Mit motherboard er et (ABIT - KR7A) som kan klare at både køre med PC-1600 / PC-2100 RAM. Min RAM er (Kingston 256MB 1 Parts PC-2100 RAM)
problemet med RAM moduler der bruger nogle RAM krese der hedder (Nanya) og
ABIT motherboard`s er at man ikke kan udnøtte sin RAM fuldt ud hvis det er denne slags RAM krese de har brugt! Så husk lige det hvis du har et ABIT motherboard.

Mvh. Harry