Avatar billede royalexport Nybegynder
25. juni 2002 - 16:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Asus V3800 Deluxe

Findes der software til Asus V3800 Deluxe grafik kortet, som understøtter tv-out i Windows XP? Jeg er klar over at der findes drivere til kortet som godt kan bruges i XP, men tv-out funktionen er ikke indkluderet.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 16:12 #1
Jeg mener ikke at ASUS selv har lavet nogle som du også selv siger, men du kan hente programmer der kan gøre det samme. Jeg fandt bl.a. et selv på tucows.dk da jeg selv havde samme problem...

På det jeg havde kunne du også selv sætte hvilken HZ tv'et skulle køre med =)
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
25. juni 2002 - 19:10 #2
du kan bruge et lille program som hedder TV-tools.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
25. juni 2002 - 19:12 #3
Avatar billede zenze Nybegynder
25. juni 2002 - 21:41 #4
Der er disse hos ASUS (men dem har du jo nok fundet:
http://download.asus.com.tw/mm_dl_menu.asp?l1=2&l2=2&l3=3&mid=6
Prøv så at smide Nvidia's Detonator:
http://www.nvidia.com/
oveni.
Avatar billede zenze Nybegynder
25. juni 2002 - 21:43 #5
Avatar billede zenze Nybegynder
25. juni 2002 - 21:44 #6
De skal også ind før 'Detonator'
Avatar billede royalexport Nybegynder
25. juni 2002 - 22:54 #7
Det ser rigtig godt ud Zenze. Jeg har lige prøvet Detonator og det virker perfekt. Der er point til dig.
Avatar billede zenze Nybegynder
25. juni 2002 - 23:55 #8
- Nå, nu 'nuppede' du dem selv, - men det er alt for gavmildt af dig med 200 point. 60 point ville være helt fint med et spørgsmål af den kaliber.
Er du lige ankommet til eksperten.dk - så velkommen til!