Avatar billede betatron Nybegynder
25. juni 2002 - 14:32 Der er 3 kommentarer

Hvordan sætter man et program ind på en webside??

Jeg har lavet et lille program(i Delphi 6.0), hvor man kan stille det nogle spørgsmål som det så prøver at besvare. Men hvordan "putter" man det ind på sin webside så det virker??

Skal man bruge Javascript eller kan man gøre det rent med HTML??
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. juni 2002 - 14:48 #1
For at få dit prpgram til at virke 'fra websiden' skal du have brugeren til at downloade og starte det.

Det er der nok ikke ret mange der vil gøre, for du er ikke et stort firma de tør stole på ikke har lagt en virus i det program.

Jeg ville anbafale at du laver hele programmet i javascript.

mvh JakobA
Avatar billede Noone Nybegynder
25. juni 2002 - 15:38 #2
Jeg ved ikke om delphi kan, men hvis det er nok at det virker med Internet Explorer, kan du lave det som en ActiveX component, den kan let inkluderes på siden.
Avatar billede betatron Nybegynder
25. juni 2002 - 17:58 #3
chanoa, hvordan gør man med ActiveX, måske virker det med Delphi??