Avatar billede terriatorfg Nybegynder
25. juni 2002 - 13:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CD covers

jeg har lige printet et cover til en cd ud på et almindeligt A4 ark. kan jeg herefter bare lime coveret fast på cden med almindelig lim uden at cd'en går i stykker eller SKAL jeg bruge speciel lim eller papir
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. juni 2002 - 13:06 #1
mener du en CD label, til at kommen oven på selve cd skiven?
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
25. juni 2002 - 13:07 #2
Ja
Avatar billede bad24 Nybegynder
25. juni 2002 - 13:08 #3
du skal have noget specielt papir.
Eller prøv dig frem med nogle lim.
De må ikke indeholde stærke sager (det ødelægger cd'en)

//bad24
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
25. juni 2002 - 13:08 #4
hvis det er en CDlabel så vil jeg ik råde dig til at lime det på.. for der blir lidt varmt inde i en CDrom og limen vil sandsynligvis smælte og lave lidt ravase i dit drev.. køb labels færdige til at printe på
Avatar billede bad24 Nybegynder
25. juni 2002 - 13:10 #5
tak, men fisker havde nu også et gost svar!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
25. juni 2002 - 13:50 #6
Du kan næsten ligesågodt slå papiret fast med søm.
I de fleste tilfælle vil cdén ikke kunne afspilles, da papiret ikke sidder helt i 'balance'.
Du kan købe special klisterlabel til cdér hos næsten alle fotobutikker, boghandlere samt alle steder hos de forhandler pcér - derudover koster de næsten ingen penge :O)