Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 15:32 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Admin hvad laver du

Det kan jo ikke passe man skal se på de total grimme reklamer der kommer over ens skærm her på eksperten.
Nu hvor du har lavet eksperten pro skulle man jo tro du ville tjene lidt på det, hvad er så meningen med de reklamer ?
Er det en straf for os der ikke smider 25 kr om måneden til et pro medlemsskab eller hvad er det du har gang i ?
Er top bannere ikke nok mere, eller er vi tvungen til at få underlige robotter der kravler over ens skærm og mærkelige popup reklamer hver gang man kommer på eksperten ?
Avatar billede fangel Nybegynder
24. juni 2002 - 15:34 #1
mickael-k => ja, de er ret irriterende...
Avatar billede stof Nybegynder
24. juni 2002 - 15:36 #2
helt enig... de er hammer irriterende...
Avatar billede skovtrold Nybegynder
24. juni 2002 - 15:36 #3
Jeg har ikke set nogen endnu - men det er vel bare tilfældigt...
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 15:37 #4
helt enig... DE STINKER DE REKLAMER !!!!!!
Avatar billede fangel Nybegynder
24. juni 2002 - 15:38 #5
skovtrold => gå ind på start siden, der burde de være..
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. juni 2002 - 15:40 #6
Det er nok nærmere ad pepper media du skal brokke dig til.

/r
Avatar billede commander Nybegynder
24. juni 2002 - 15:41 #7
Ikke nok med det banerne er oxo foran menuen (hvad er det ik menuen der tæller)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 15:42 #8
ved ikke hvem jeg skal brokke mig til, men prøver her. Så må admin jo brokke sig til dem der skal brokkes til :)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
24. juni 2002 - 15:45 #9
Når jeg ser ting der "bevæger sig" på en hjemmeside og når der dukker diverse pop-ups op osv. så ved jeg underbevidst at det er en reklame, og derfor fanger mit blik aldrig disse ting.
Men hvis der er placeret en stille rolig "pæn" reklame på en side så kan jeg ikke ignorere det, fordi det måske er noget der hører til selve siden.
ergo --> brug reklamer som jeres "powered by webpartner". Det virker alligevel meget bedre og irriterer ikke...
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juni 2002 - 15:45 #10
har du husket at logge af og på.

jeg ser ingen reklamer, heller i mails fra Eksperten, undtagen i de gamle fra før Eksperten Pro
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
24. juni 2002 - 15:46 #11
ja og så røbede jeg endda at jeg har lagt mærke til flere af de stille reklamer, da jeg blander dem sammen :-)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 15:47 #12
som probruger kan man da slå reklamer fra - jeg ser aldrig reklamer mere...

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 15:48 #13
efter en 10 gange jeg har reloadet forsiden er reklamerne væk  JUBIII ;)  så ved man det til næste gang bare trælst man skal bruge tid på sådan noget når man bruger meget tid her i forvejen :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 15:53 #14
god oplysning startfirma  så er det en eller anden form for straf for os der ikke har et pro medlemskab, måske det skal overvejes så.....  nej vel han skal ikke spise os af med dårlige popup reklame :)  så må reloade de 10 gange når man kommer her. Så må man bare håbe han finder ud af han ikke tjener det vile på popup reklamer, så må han sætte prisen op på pro medlemsskab og vi andre vil blive vinderen ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
24. juni 2002 - 17:09 #15
Skovtrold >> www.disneyzone.dk/exp.jpg
Irreterende: Ja!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 17:28 #16
michael-k>

Du skal nok forvente at der kommer flere reklamer på non-pro da admin nu har en undskyld for at hælde reklamer på :) Vi kan jo bare købe Pro :)

Jeg har kun købt et månedsabonnemt for at se hvad det indebar - og jeg synes ikke det er pengene værd.
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 18:20 #17
startfirma  okay syntes bare det er en lidt forkert drejning at tage  desværre :(  Vil dog selv kigge på pro engang  men skal det være sådan at man skal betale sig for ikke at se reklamer osv. er det lidt synd. Men lad os nu se om eksperten ikke bliver et godt sted at være for ikke betalende brugere som det altid har været :)
Avatar billede lequet Nybegynder
24. juni 2002 - 20:40 #18
Når jeg kommer forbi en side, og ser at der kravler små robotter rundt på siden, at der åbner popups i 100% størrelse (dem der dækker alt på skærmen og er pisse irriterende) og ting i den stil, så forlader jeg siden, uanset om man kan betale sig fra det eller ej. Jeg bruger ikke længere jubii, på grund af de sindsyge reklamer, og nu frygter jeg at eksperten er ved at blive invaderet af de samme reklamer, og jeg dermed er nødt til at logge af.

At jeg kan betale 25 kr. om måneden og dermed slippe for reklamerne, er såmænd OK, jeg havde alligevel tænkt mig at støtte eksperten, om jeg får extra fordele eller ej, så snart jeg har fået styr på mine penge. Men jeg begynder at tvivle på mit fortsatte medlemskab af eksperten, hvis det fortsætter med de reklamer. Min tolerence er en del større her, end når det gælder f.eks. jubii, men stadig ikke ubegrænset.

Jeg kan i mit vildeste feberanfald ikke forestille mig at Admin med sin gode vilje gør dette, og at han kan holde synet ud, når ekspertens værdi falder så drastisk på en dag. Kan ikke forestille mig at han selv synes de reklamer er en god ting.

Jeg kan ikke have den mindste respekt for sites med den form for reklame, det kan ikke passe at eksperten skal gå hen og blive endnu en ubrugelig side på nettet, oversvømmet med reklamer. Jeg er mildest talt forarget.

Jeg vil bare håbe at admin sætter sig ned og tænker sig om endnu en gang. Jeg tvivler på jeg er den eneste der er parat til hvert øjeblik at afmelde min bruger og droppe planerne om et pro medlemskab. Det er vel ikke det du havde tænkt dig med de reklamer?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
24. juni 2002 - 22:06 #19
schaefner >> Jo, den kender jeg - MEGET irriterende, men jeg har aldrig set den på Eksperten... Så jeg må være een af de heldige :-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. juni 2002 - 13:12 #20
Før E-Pro har admins "politik" for reklamer være at det ikke skulle være reklammer som åbner nye pop-up vinduer. Jeg tror efter E-Pro han vil tillade brug af pop-up og andet skrammel som Jubii, edbpriser, for at på folk til at melde sig til E-Pro. Jeg har ikke p.t de store planer om at give penge for de ekstra function som jeg ikke engang helt ved hvad er. Jeg sntes admin skulle give alle en uges gratis E-pro, så man kunne se om det var noget man kunne bruge, for det eneste jeg lige syntes var smart var udvidet søgening, men jeg har endnu ikke set hvad "udvidet" betyder.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2002 - 18:47 #21
Kan klare jeres pop-up problemmer:

http://www.panicware.com/