Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
23. juni 2002 - 23:20 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Newssystem med flere brugere

Jeg kunne godt tænke mig et nyhedssystem, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde.

Jeg har lavet et, men det lever ikke helt op til de krav, som jeg har dertil.

Det skal være sådan, at jeg kan oprette nogen brugere, som så logger ind. Så kan den bruger oprette/slette/redigere nyhederne. Det skal være sådan, at man skal kunne se nyhederne uden, at være logget ind. Så skriver man bare bruger, fornavn, efternavn, e-mail adresse i en oprettelsesform.

Når man så ligger nyheden ind, skal man skrive overskrift og selve nyheden, og navnet og e-mail-link bliver automatisk skrevet ind.

Fik I det?

Altså nyhedssystem, til flere brugere, oprettelsesform, login-system, slette/redigere/oprette egne indlæg evt. ekstra smarte finesser. Og selvfølgelig automatisk dato og klokkeslet.

Den der laver det bedste script får de 250 point.

/.Lightkeeper.
Avatar billede kimiwan Nybegynder
23. juni 2002 - 23:24 #1
250 pts? det er vist lige i overkanten (200 pts er absolut max.)
Avatar billede jemt Nybegynder
23. juni 2002 - 23:24 #2
Til lidt inspiration:
www.script.dk

Søg på nyhed eller nyhedssystem
Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
23. juni 2002 - 23:26 #3
Jeg søger ikke inspiration, jemt...jeg søger et komplet script.
Avatar billede jemt Nybegynder
23. juni 2002 - 23:29 #4
Der er komplette scripts derinde..
Avatar billede jemt Nybegynder
23. juni 2002 - 23:29 #5
Tilmed nogle gode ..
Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
23. juni 2002 - 23:31 #6
jemt...ja, men ingen understøtter det, som jeg søger
Avatar billede jemt Nybegynder
23. juni 2002 - 23:32 #7
ah, ok - sorry then :o)
Avatar billede kalkunen Nybegynder
23. juni 2002 - 23:33 #8
tror ik nogen normale personer vil gøre det gratis...
Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
23. juni 2002 - 23:36 #9
kalkunen -> Regnede jeg heller ikke med...men det er jo forholdsvist enkelt, jeg ved bare ikke hvordan man laver det.
Avatar billede kimiwan Nybegynder
23. juni 2002 - 23:37 #10
kalkunen: var lige ved selv at skrive det - hvis der er mere end blot points, vil jeg gerne, ellers nej tak  hehe
Avatar billede pfp Nybegynder
24. juni 2002 - 11:15 #11
Jeg vil give kalkunen og kimiwan fuldstændig ret. Jeg tror du får problemer med at få det lavet gratis, men for et mindre beløb vil jeg gerne lave det til dig.

/peter
Avatar billede kalkunen Nybegynder
24. juni 2002 - 12:00 #12
.lightkeeper. -> Hvis det er så enkelt, hvorfor kan du så ikke lave det?

Prøv at søge på google efter det, så finder du sikkert noget...
Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
24. juni 2002 - 16:18 #13
pfp -> Hvad er et mindre beløb?
Avatar billede .lightkeeper. Nybegynder
24. juni 2002 - 16:19 #14
kalkunen -> Har prøvet, og nej, det er ikke enkelt for mig
Avatar billede kimiwan Nybegynder
24. juni 2002 - 19:15 #15
.lightkeeper: du kan fange mig på icq #150300874, hvis du er interesseret.
Avatar billede kimiwan Nybegynder
27. juni 2002 - 22:59 #16
*svar*

lægger løsningen på www.kimiwan.dk/exp/news/