Avatar billede trust1 Nybegynder
23. juni 2002 - 14:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Udgive via Frontpage

Jeg har lige opdateret til WinXP og installeret FP2002 og nu kan jeg ikke udgive hjemmesiden, den bliver ved med at spørge efter Brugernavn og adganskode.
Før jeg opgraderede til XP så kom der en boks frem med 3 bjælker Brugernavn, Adgangskode og Domaine, og for at logge på så skulle jeg kun skrive i de 2 første, men nu er der kun 2 bjælker.
Det er Wannafind der er min udbyder.

Håber i kan hjælpe mig. :-(
Avatar billede zeldo Nybegynder
23. juni 2002 - 14:47 #1
Mener du skal trykke på udgiv website og så skriver du ftp:

Ved ikke hvad der for Wannafind - men vil tro det er ftp.wannafind.dk

Så trykker du fortsæt, og der skal du skrive password og kodeord.

håber dette hjælper

/zeldo
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 14:51 #2
Prøv lige dette, hvis det ikke er sådan du gør:

Filer -> Uggiv websted -> så skrev hele adressen også http:// -> og så bare skrive brugernavn og adgangskode.
Avatar billede trust1 Nybegynder
23. juni 2002 - 14:56 #3
Jeg skriver først http://www.mitwebsted.dk og trykker ok, derefter kommer der en boks frem og spørger efter brugernavn og adgangskode og det taster jeg selvfølgelig ind, men den bliver ved med at komme. Der er installeret FPSE på webstedet.
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:00 #4
Har du et andet websted du kan prøve med?
Avatar billede trust1 Nybegynder
23. juni 2002 - 15:05 #5
Nej det har jeg ikke, men det der undre mig er at når jeg har tastet brugernavn og adgangskode ind og trykker ok så kommer den tilbage og har ændret brugernavn til www.mitwebsted.dk\brugernavn og stadig den samme adgangskode
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:24 #6
Hvad hvis du siger: Filer -> Åben websted -> også skriver hele din adresse, og siger åben. Kan du det?
Avatar billede trust1 Nybegynder
23. juni 2002 - 15:32 #7
Nej det kan jeg heller ikke...
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:37 #8
Så prøv at geninstallere, og hvis det ikke virker så skriv til Wannafind. Det kan være det er dem der også har lavet et eller andet :-)

Hvis du "tør" kan du maile mig dit brugernavn og password, så kan jeg også lige prøve. Send det til jacob@iteax.dk - det kan jo være.
Avatar billede trust1 Nybegynder
23. juni 2002 - 15:41 #9
Jeg prøver at geninstallere FP, vender tilbage snarest.
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:46 #10
Okay :-)
Avatar billede john Nybegynder
23. juni 2002 - 21:10 #11
Har du tjekket, at dit webhotel (eller hvad du har) har opgraderet til understøttelse af fp2002?

Fx. har scannet forsat kun understøttelse af fp2000:-(
Avatar billede john Nybegynder
23. juni 2002 - 21:12 #12
Ps.
Omtalte firma hedder nu scannet.dk
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. juni 2002 - 15:58 #13
Kan se på wannafind at det kun er i luksus pakken der er FrontPage extensions, så hvis du ikke har den, eller ikke har tilvalgt den mulighed til dit domæne, så kan du ikke ligge dem op via FTP.
Så skal du bare kontakte dem og så får du det tilvalgt på serveren, kan også se det koster en 10'er ekstra om måneden

/zeldo
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. juni 2002 - 15:59 #14
hmm....så lige forkert, der er faktisk FrontPage extensions på den der hedder standard

/zeldo
Avatar billede trust1 Nybegynder
24. juni 2002 - 16:16 #15
Så er jeg tilbage.

Problemmet er at det har altid virket men efter jeg har opdateret fra WinME til XP Pro så virker det ikke mere.
Avatar billede trust1 Nybegynder
24. juni 2002 - 17:13 #16
Jeg har løst problemmet.
Det var pludseligt blevet følsom over for store og små bogstaver.

Med hensyn til point så skriv et svar alle 3 så jeg kan dele dem ud.
Avatar billede john Nybegynder
24. juni 2002 - 18:54 #17
Jeg synes egentlig ikke, at der er givet et svar som skal ha' dine point.
Men dette lader jeg stå åbent!
/John
Avatar billede trust1 Nybegynder
25. juni 2002 - 19:43 #18
Jeg lukker nu...

Og ellers tak for hjælpen.