Avatar billede vdsl Nybegynder
22. juni 2002 - 18:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Office 2000 inst. går i stå på gammel PC

Under inst. af Office 2000 stopper inst pludselig, det er ikke det samme sted hver gang. Der er ingen problemer med at inst. Win98. 1 gang fik jeg inst. cd 1, men cd 2 stoppede efter et stykke tid. Anden gang stoppede cd 1 også.

En formatering hjalp ikke, har nu formateret 4 gange ialt. PC'en en gammel Compaq Deskpro P200MMX med SD ram.

Er der en som har et bud på hvad problemet kan være ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. juni 2002 - 18:39 #1
det KAN være dine ram - prøv evt. at køre med kun én blok
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. juni 2002 - 18:53 #2
prøv med en rense CD
Avatar billede vdsl Nybegynder
22. juni 2002 - 21:13 #3
Jeg mistænker også rammen, men undre mig bare over at Windows 98 så ikke også fryser, maskinen er sat op som nr. 2 på ADSL linien, og køre faktisk ganske fint (50 mb ram). Det er en PC fra mit firma, hvor den har stået tændt 24/7/~365 til styring af en produktions maskine. Cdrom drevet er af nyere dato (Creative 48x).

Begge dele kunne være en mulighed.
Avatar billede dribble Nybegynder
24. juni 2002 - 18:18 #4
jeg tror helt sikkert også det er rammene.....det er faktisk en god måde at tjkke sine ram på.....geninstallerer windows, hvis den fryser, har du sikkert ram problemer......grunden til dette er at ved win install. stresser man rammene.

så find dig nogen gamle EDO ram og smæk i dyret :D
Avatar billede vdsl Nybegynder
26. juni 2002 - 22:38 #5
Det var rammen det var galt med (SD ram), uderligt nok var der ingen problemer med Windows, kun med Office var der problemer med "fejlrammen".

Til dribble, læs lige mit spøgsmål een gang til... ;)