Avatar billede fctue Nybegynder
22. juni 2002 - 10:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SCSI bio's ??

Når jeg astarter min pc op., skriver den
"Adaptec AHA-2930CU v 1.34.1"
"SCSI bio's not installed"
Hvad gør jeg for at ordne dette problem ?
Jeg har en HP-brænder sat til SCSI'en, og den virker helt fint.
Manlger en driver til Creative PC-DVD 5X til Win XP, er det noget I kan hjælpe med ?

På forhånd tak

FCTue
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
22. juni 2002 - 12:13 #1
SCSI bios'en bliver kun installeret hvis du har harddiske tilsluttet SCSI controlleren.
Avatar billede fctue Nybegynder
22. juni 2002 - 12:24 #2
hvordan kan jeg få den til at springe denne 20 sek. detalje over ?
Avatar billede fctue Nybegynder
22. juni 2002 - 12:24 #3
hvordan kan man undgå at den skal bruge 20 sek. hver gang på det ?