Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
21. juni 2002 - 20:24 Der er 4 kommentarer

Køb/salg/bytte script søges

Hej er der nogen her som ligger inde med et køb/salg/bytte script, jvor det er muligt med en simpelt profil oprettelse = navn, brugernavn, rigtige navn, password. for at logge ind.

herefter en form der kan oprette en formular med de ting man vil sælge/købe/bytte, det hele gemmes i en DB som bliver trukket ud. pointen er der skal være dato på oprettelsen, og at sælge slev kan rette evt. slette sine ting fra databasen efter login.

det behøver ikke se flot ud.

Avatar billede friiser Nybegynder
21. juni 2002 - 21:00 #1
Du kan hente et via http://www.script.dk

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede zethcom Nybegynder
21. juni 2002 - 22:13 #2
og det vil du kun gi 60 points for.... !!!?!?
Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
22. juni 2002 - 10:50 #3
det jo tilladt at give flere point.
Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
22. juni 2002 - 11:02 #4
friiser kan du være mere specifik . jeg kn ikke finde noget. på script.dk