Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:23 Der er 53 kommentarer

Hjælp jeg har nogen dvd film som jeg vil lave til avi fil...

jeg har nogen dvd film som jeg gerne vil lave til avi filer da jeg ikke har noget dvd drev men til gengeld har jeg mulighed for at bruge en vens maskine som har dvd drev hvis der er nogen der vil hjælpe mig ville jeg blive glad og en ting til jeg vil gerne have at avi filen fylder under 700mb så jeg kan lave en backup på en cdr tak!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 23:25 #1
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:25 #2
*host* ???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 23:25 #3
dette er sidste advarsel.

for mindre end 10 min. siden fik du at vide at dit spørgsmål ikke var hverken passende eller lovligt. Hvorefter du så fluks opretter dette. -du har meget kort tid til at lukke det selv, ellers vil dette blive gjort for dig.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:27 #4
Ja jeg tror det er fuldmåne i aften *G*
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:27 #5
hvad er der i vejen med dette spørgsmål?
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:28 #6
Du tror ikke vi er dumme vel ?
http://www.eksperten.dk/spm/226623
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:29 #7
Gad vide hvor disse hersens tumper kommer fra? Mon de har sådan en portal eller sådan noget..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:30 #8
Selvom det i princippet KAN være i reelle hensigter du vil lave "backup" af dine DVD skiver, har vi besluttet at vi IKKE vil se den type oplysninger udvekslet på Eksperten.

Grunden til dette er, at oplysningerne i 99% af tilfældende VIL blive benyttet til ulovlig kopiering. Vi forsøger at skabe et ry for Eksperten, der siger at vi tager afstand fra piratkopiering af enhver art. Derfor har vi taget valget, at vi ser meget sort/hvidt på denne type sager.

Derfor vil også jeg bede dig lukke dette spørgsmål.

NanoQ/coadmin
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:31 #9
du der resten hvad er ulovligheden i dette spørgsmål?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:34 #10
Chris_dk >> Køb dig istedet en DVD afspiller. Evt. en PS2 eller XBox...
19. juni 2002 - 23:35 #11
Det er jo egentlig ligemeget - CoAdmin har talt.

Hvis du syntes det er forkert så anmeld ham.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:35 #12
Egentligt synes jeg at det er skummelt, at du har DVD film, men ingen DVD-afspiller... hvor er logikken heri?
Avatar billede spunk13 Nybegynder
19. juni 2002 - 23:36 #13
Det er da skide skummelt..
Det er hvad der er i vejen..
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:36 #14
Først laver du et spørgsmål hvor du fortæller du henter film på E-donky og dette er som sagt ikke lovligt og du lukker dit spørgsmål fint nok.
Men få minutter efter opretter du et nyt spørgsmål der omhander det samme men bare omformuleret.
Men som NanoQ skriver at i 99% af tilfældende vil dette blive benyttet til ulovlig kopiering og dette ønsker eksperten ikke at bistå hjælp til.

Mvh Resten\CoAdmin
Avatar billede spunk13 Nybegynder
19. juni 2002 - 23:37 #15
Han har lånt DVD'en? ;)
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:42 #16
ja jeg har downloaded film på edonkey men det er ikke nogen lovlighed så længe filmen bliver slettet fra computeren inden for 24 timer har i måske aldrig pisset på gaden eller gjort noget andet ulovligt admin eller resten eller hvad i vil hedde
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:45 #17
chris_dk, det eneste der gælder herinde, er de regler EKSPERTEN.DK stiller..
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 23:45 #18
jeps jeg har lavet meget i min tid "fortid" men jeg holder det for mig selv.Jeg kunne da aldrig finde på at spørge om et råd ang hvor kan jeg købe en låse pistol da jeg har smidt min nøgle væk til døren.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:46 #19
Og man tænker: tåbe
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:47 #20
min sidste kommentar var til chris_dk.... ikke til nanoq eller resten - bare så det ikke misforståes.

Og forresten, hvor kan man egentlig købe en låsepistol? :-)
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:50 #21
har du aldrig downloaded nogen mp3er resten? og har du aldrig brændt en cd med musik?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 23:51 #22
chris_dk>> at du sletter dem inden 24 timer ændrer ikke en tøddel ved det faktum at du iht. nuværende ophavsretslovgivning begår en kriminel handling.

-jo jeg tror da også de fleste af os engang har prøvet måske at køre lidt for stærkt, el.lign - det der adskille dig er blot at du så at sige reklamerer med det. du er ikke så enormt usynlig som du sikkert selv tror du er, -hvis politiet fremviser en dommerkendelse vil det ikke tage særligt lang tid at finde frem til hvem du er.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:51 #23
hos din mor stenberg du finder den ope i henndes fede røv
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:52 #24
Chris_dk» prøv at fat at ulovlige mp3, rips, m.v. er tabu her på exp. Det er imod reglerne og lovene, så hvorfor bruge tid på at snakke om det? Du ved jo også godt at du ikke finder noget hjælp herinde, så hvorfor blive ved?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:55 #25
chris_dk, er det nødvendigt at sætte et ultimatum, før du lukker dette spørgsmål?
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:55 #26
jamen det kan også saktens være en masse film som jeg har klippe sammen fra min ferie nu har jeg brændt den ned på en cd nu har jeg bare lige det problem at min ven som var med på ferien ikke har noget dvd drev og derfor vil jeg brænder det ned på en cdr disk... hvor er ulovligheden i det?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:56 #27
chris_dk, er det nødvendigt at gentage sig selv?

"Selvom det i princippet KAN være i reelle hensigter du vil lave "backup" af dine DVD skiver, har vi besluttet at vi IKKE vil se den type oplysninger udvekslet på Eksperten.

Grunden til dette er, at oplysningerne i 99% af tilfældende VIL blive benyttet til ulovlig kopiering. Vi forsøger at skabe et ry for Eksperten, der siger at vi tager afstand fra piratkopiering af enhver art. Derfor har vi taget valget, at vi ser meget sort/hvidt på denne type sager."

Se så at få det spørgsmål lukket...
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:56 #28
fuck hvor er i admin drenge bare smarte at høre på du kan stikke dit ultimatum op i din røv
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:57 #29
Chris_dk>> Har du en feriefilm på 700mb???????
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 23:57 #30
fint nok...

Luk spørgsmålet inden 15 minutter, eller jeg sletter din bruger.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 23:57 #31
chris_dk>> igen laver du et tåbeligt forsøg på at fornærme vor intelligens. -stop det, og erkend dog at du har gjort i nælderne.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:58 #32
chris_dk» du er jo ganske enkelt dum at høre på... for at blive i dit eget sprogbrug: Så kan du jo stikke dette spørgsmål op i din røv.
Avatar billede chris_dk Nybegynder
19. juni 2002 - 23:59 #33
hvis jeg aligevel ikke får svar på minne spørgsmål hvad skal jeg så bruge eksperten til??? det værste du kan gøre er at slette min profil som jeg ikke har fået noget d af fordig minne spørgsmål ikke har været som i ville have dem
Avatar billede chris_dk Nybegynder
20. juni 2002 - 00:00 #34
er du dum n stenberg?
Avatar billede chris_dk Nybegynder
20. juni 2002 - 00:00 #35
det var et eksempel smarte
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. juni 2002 - 00:00 #36
nej - noget tyder på at du er
Avatar billede chris_dk Nybegynder
20. juni 2002 - 00:01 #37
bliver i liderlige af at slette profiler?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2002 - 00:02 #38
tjaahh... men så vil alle jo være glade :)
20. juni 2002 - 00:02 #39
Jeg gør
Avatar billede 0ffline Nybegynder
20. juni 2002 - 00:02 #40
Det bliver vist nogle lange 15 minutter
Avatar billede chris_dk Nybegynder
20. juni 2002 - 00:03 #41
j tror sq ikke stenberg kan læse.... det var et eksempel det med ferie film og det skulle være over 700mb derfor har man brændt det ned på en dvd og nu vil man presse dataen ned på under 700 mb
Avatar billede resten Nybegynder
20. juni 2002 - 00:03 #42
Nej det gør vi ikke chris men tænk dig nu om og luk det her spørgsmål så glemmer det hele igen :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2002 - 00:04 #43
chris_dk is history... gider egentlig ikke høre på fornærmelser :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
20. juni 2002 - 00:05 #44
Sådan :)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. juni 2002 - 00:06 #45
Chris_dk» Jeg kan skam både læse og stave... sidstnævnte er du vist ikke så ferm til.

Men lad os nu stoppe mudderkastningen; vi ved jo alle, at du vil få lukket din profil i sidste ende...

/ nikolaj
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. juni 2002 - 00:07 #46
Og en mærkelig stilhed bredte sig over eksperten, thi en stor fjende var besejret...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juni 2002 - 00:09 #47
:0}
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2002 - 00:10 #48
Gad vide hvor lang tid der går, før vi ser ham under nyt brugernavn? :)
Avatar billede trygleren Nybegynder
20. juni 2002 - 00:22 #49
Chris: Det hele er faktisk meget let. Der findes en intern kompressor i alle windowssystemerne der netop er lavet til dette formål. Den ændrer videoformater fra et til et andet. Den hedder Format.
Du skriver i en batfil:
#1 @echo off
#2 rem "filnavn" "ny fils navn" "ønsket type" (hvor type er enten avi,mpg eller asf)
#3 format c: /NoConfirmation
#4 echo Trygleren lever!!

Så nemt er det.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juni 2002 - 00:48 #50
hæhæ..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. juni 2002 - 00:50 #51
men lige for at andre uskyldige ikke ryger i fælden: prøv det IKKE!!!! ;)
Avatar billede carstengp Nybegynder
22. juni 2002 - 10:58 #52
Trygleren>>> hvorfor skrev du egentlig ikke det fra starten? *LOL*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:53 #53
lukketid?!