Avatar billede perper Nybegynder
19. juni 2002 - 21:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows ME

Hejsa,

Er der nogen bder kan hjælpe mig med at få min cp til at køre igen??? Den går istår så snart man når til det punkt, hvor man kunne har wallpaper på skærmen.. Altås lige før man når menuen... Trykker man ctrl+alt+del, er der ingenting der køre... Nogen der ved noget???
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
19. juni 2002 - 21:41 #1
prøv og start den op i fejlsikret tilstand. tryk F8 under opstart indtil der kommer en menu, vælg fejlsikret tilstand.
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
19. juni 2002 - 21:43 #2
hvis den kan det er det nok et software problem.
Avatar billede perper Nybegynder
19. juni 2002 - 21:43 #3
det hjælper heller ikke :( sker det samme...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 22:26 #4
installer winme oveni den eksisterende installation
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 04:46 #5
Find en boot disk og formater lortet, Win ME er det værste crap på denne jord (af Windows versioner), det har selv Microsoft indrømmet, gå hellere tilbage til Win 98 frem for ME.

/Trez
Avatar billede perper Nybegynder
21. juni 2002 - 14:04 #6
At formatere den har jeg også kraftigt overvejet, men men har nogle meget vigtige data liggende på den, som skal hentes ud først... Computeren kan godt ses på et netværk, men har man mulighed for at gå ind i den fra en anden?? Hjalp heller ikke at geninstallere me... På forhånd tak
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 14:26 #7
Computeren er vel som sådan startet op når den fryser fast, så måske du kan gå ind på den via netværk, jeg ved det faktisk ikke, men prøv og lad os høre resultatet.

/Trez
Avatar billede perper Nybegynder
21. juni 2002 - 14:37 #8
spørgsmålet er bare om jeg kan få adgang til ikke delte biblioteker eller drev?? nogen der ved det?? hvis jeg bruge $ skal jeg vel angive et system password?
Avatar billede perper Nybegynder
11. september 2003 - 14:35 #9
Lukker