Avatar billede mariegaard Nybegynder
18. juni 2002 - 15:36 Der er 8 kommentarer

GRATIS mobil logoer?

Hej.

Jeg giver 200 points til den, der kan finde en side til, hvor man kan få sendt mobil logoer til sin telefon - uden at skulle betale. (heller ikke noget med pointsystem)

/Mathias
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
18. juni 2002 - 15:38 #1
Dvs. at jeg ikke søger en side med logoer, som kan overføres via kabel.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2002 - 15:43 #2
Hvordan kan det være du stiller spørgsmål med mariegaard, og kommenterer med mariegaard2?

Med mindre du har en rigtig fornuftig forklaring, vil begge brugere blive deaktiveret.

NanoQ/coadmin
Avatar billede panic-killer Nybegynder
18. juni 2002 - 15:45 #3
prøv og kikke på deres\hans point
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2002 - 15:48 #4
Brugeren får 24 timer til at komme med en god forklaring...
Avatar billede klatten Nybegynder
18. juni 2002 - 15:53 #5
24 timer?
nanoq, ville da mene at normal kotume fra coadmin er at give 10min!
Du kan jo bare selv se, om begge brugere er fra samme pc!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2002 - 15:55 #6
klatten, det er nok det gode vejr... :)
Avatar billede resten Nybegynder
18. juni 2002 - 16:42 #7
Jeg mener også de skal have lov til at komme med en forklaring selv om den lugter LIDT *G*

Resten\CoAdmin
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
18. juni 2002 - 19:41 #8
Tror også at jeg opretter en bruger der heder athlon-pascal2 (og athlon-pascal3, athlon-pascal4, etc.), så får jeg jo flere dagspoints ;)

Synes også det lugter, godt Eksperten har sådan nogle super CoAdmins!