Avatar billede jahbo Nybegynder
17. juni 2002 - 22:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter selv...?

Hej..

Jeg har et problem med at min computer gentstarter sig selv..eller rettere bare slukker og så starter op igen..
Det sker medst når jeg kører programmet kazaa.
Det sker i tide og utide også selv om jeg ikke sidder ved computeren...
Så er der nogen der ect har en løsning på dette prob-? eller er det bare lazaa der har en bug?
Det er en Amd t-bird 1100 Mhz, Ms bunkort.
Internettet er en adsl forb. via et eicon usb dsl modem.
win 98, 2.

Tak på forhånd!

/Jahbo
Avatar billede webdesigner Praktikant
17. juni 2002 - 22:59 #1
Wow Teknologi!!!!!!!
;)
Avatar billede zombiez Nybegynder
17. juni 2002 - 23:00 #2
dit lydkort er problemet køb et nyt
Avatar billede jahbo Nybegynder
17. juni 2002 - 23:04 #3
Tror ikke på den med lydkortet!
Har prøvet uden..
Det er et Digidesign 001. Og kører upåklageligt.
Koster desuden 10000 så det er ikke lige det jeg helst vil udskifte,

/jahbo
Avatar billede darkwolfie Nybegynder
18. juni 2002 - 00:11 #4
Hvilken strømforsyning har du ?? hvor mange watt og evt. et link?
Avatar billede herman01753 Nybegynder
18. juni 2002 - 21:21 #5
der er stor sandsynlighed for at det er din ramblok som er defekt. Jeg har selv været udsat for det samme, og der var det en ny blok, som ødelagde alt for mig. mest når jeg brugte nogle bestemte programmer.

mit bud er, at låne en ramblok af samme type, og skifte den ud med den du har i forvejen, og hvis du har flere ramblokke, så prøv at køre med en blok af gangen, og så skift dem ud med hinanden, så du kan se hvilken blok det er der crasher.

held og lykke. hilsen Morten
Avatar billede dracuni Nybegynder
19. juni 2002 - 10:03 #6
Har du prøvet at kigge efter hvormange grader din CPU når op på ? Det kan også have den effekt at din pc går ned. Så det kunne måske være en god ide at prøve en lidt størrere køler.
Avatar billede jahbo Nybegynder
19. juni 2002 - 10:37 #7
Ok..
Min cpu kører fint..har cheket den!
Den med ram blokken lyder mere sansynligt!
Det vil jeg lige undersøge og vende tilbage med et svar of points!
takker.:)