Avatar billede gsimo Nybegynder
17. juni 2002 - 19:05 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Chieftec kabinetter

Har planer om at købe et nyt kabinet og kigger på Chieftec Scorpion Meditower og Chiedtec Dragon Miditower. Men hvad er forskellen på de 2 kabinetter? Ud over at de ser lidt forskellige ud forfra
Avatar billede zombiez Nybegynder
17. juni 2002 - 19:08 #1
scorpion lugter lidt mere end det andet... sådan bagfra!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. juni 2002 - 19:10 #2
og så er der en dejlig fejl ved dem alle..INGEN af dem nærmer sig og være sorte, de er ARMY GRØNNE..okay ? ..Eller Lysegrå...så ved i det...
Avatar billede gsimo Nybegynder
17. juni 2002 - 19:12 #3
Har planer om at købe det i blå.
Avatar billede zombiez Nybegynder
17. juni 2002 - 19:24 #4
ok
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
17. juni 2002 - 20:05 #5
Der er ingen forskel på de to, Ud over at de ser lidt forskellige ud forfra !!!

Jeg ejer et Dragon silver, vil lige sige at det blå ikke matcher så godt med hvide drev, men hvis du har klappen lukket så er det jo lige meget!