Avatar billede chatter Nybegynder
16. juni 2002 - 22:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

http://www.geeks-inc.dk agit design

jeg ville blive meget glad hvis der var en af jer design supermænd der vile lave en side til taber mig

jeg vil meget gerne have en noget linende http://www.geeks-inc.dk der skal kun være tekst link så der skal ikke laves knapper kun top og opsætning det skal være i de samme farver men i stedet for dyldaten skal der være en dame der danser og der skal stå piratware.com
Avatar billede chatter Nybegynder
16. juni 2002 - 22:25 #1
men der må gerne være en steg eller noget der adskiller menyen fra det andet
Avatar billede cdc Novice
16. juni 2002 - 22:30 #2
piratware, er det ulovlig software osv. ?

/cdc
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 22:32 #3
NICe babes @ geeks-inc!
Avatar billede chatter Nybegynder
16. juni 2002 - 22:38 #4
nej det er bare babes det var en af mine venner der fant på at vores cs clan skulle hede det men den er lukket nu
Avatar billede chatter Nybegynder
16. juni 2002 - 22:38 #5
@ webmasterdk - ja de er ikke værst
Avatar billede chatter Nybegynder
16. juni 2002 - 22:42 #6
jeg smutter iseng nu håber på nogle gode indlæg i morgen ses
Avatar billede chatter Nybegynder
17. juni 2002 - 15:26 #7
hmmm der er ikkke sket forfertligt meget her men nu har siden jo også være down
Avatar billede cscyber Nybegynder
19. juni 2002 - 15:57 #8
jeg kikker på det senere men lover ikke noget
Avatar billede gaunt Nybegynder
21. juli 2002 - 18:18 #9
Du vil have en komplet side for 180 point og 0 kr?
Avatar billede chatter Nybegynder
02. august 2002 - 00:44 #10
lukker