Avatar billede kantoraza Nybegynder
13. juni 2002 - 19:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sponser til hjemmeside?

Hmmm. Jeg tænkte lige om man ikke kan få en sponser til sin hjemmeside. Hvem kan man få som sponser? Hvad kræver de? Hvor kontakter man dem? Koster det noget,i såfaldt hvad?

/KantoRaZa\
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
13. juni 2002 - 19:56 #1
det skulle helst ikke koste noget, at få en sponser :-)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. juni 2002 - 19:59 #2
S-P-O-N-S-O-R
Avatar billede kantoraza Nybegynder
13. juni 2002 - 20:02 #3
master_nemo >> Ups... O blev til E i farten.....

mariegaard2 >> Nej det mente jeg heller ikke....
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juni 2002 - 20:02 #4
Du bør lave din hjemmeside 100% færdig samt en beskrivelse over hvad og hvordan du vil køre din hjemmeside for at få brugere til den.

Du skal så skrive til din sponsor hvad han vil få af dig for at være sponsor for din hjemmeside (banner/reklame/IRL omtale)...

Men det kræver at du får en del brugere til din HP og at den har et ordenligt indhold/udseende samt at det ikke bare en lille hjemmeside med 3-10 daglige brugere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juni 2002 - 20:03 #5
Det er dog ikke ligetil at få en sponsor, når man tænker på hvor mange daglige henvendelser alle webhoteller får om sponsor aftaler.

Men prøv at kontakte en masse webhoteller og se om du er heldig.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
13. juni 2002 - 20:20 #6
Kan det nøjes med at være et friserverplads domæne?
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juni 2002 - 20:37 #7
Til at vise din hjemmeside frem på ja.. Men du skal nok havde brugerne før du sender en mail ud.

Det går ikke og sende en mail ud om at få en sponsor, hvis du kun har 5-10 daglige brugere og skriver at du regner med at du senere får op med 10.000.

Det er ting vi ser alt for tit, skal du havde en sponsor uden at havde mange brugere, så skal det være noget nyt du ikke finder på nettet om plus en ordenlig målgruppe
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juni 2002 - 20:53 #8
Skrev alt andet end jeg egentlig ville *gg*

Det er klart at man som start kan nøjes med et gratis sted, det for jo derfor man søger en sponsor pga. man ikke har et betalende hotel.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
14. juni 2002 - 18:01 #9
Ja okay..... Tak alle sammen....

Jeg er blevet klogere nu!

VH.
KantoRaZa
Avatar billede kantoraza Nybegynder
14. juni 2002 - 18:01 #10
ups jeg kom til at lægge mit eget svar der ud.... Jeg har afvist det.. *GG*