Avatar billede sjoller Nybegynder
13. juni 2002 - 12:40 Der er 5 kommentarer

Outlook Xp

Hvordan slipper jeg for at indtaste password hver gang jeg vil logge på exchangen. Det er kun når jeg ikke er logget på netværket gennem domain controlleren at jeg bliver promptet.
Men jeg tænkte at kombinationen mellem Outlook og Exchange burde kunne byde på noget snedigere ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 12:42 #1
nix... hvis ikke du er logget på domænet exchange serveren står i, SKAL du autentificeret hver gang du logger på.
Avatar billede sjoller Nybegynder
13. juni 2002 - 12:44 #2
Under "manage passwords" har jeg indført domainelogon og har da heller ikke nogle problemer med at connecte til alt andet på netværket
Avatar billede sjoller Nybegynder
13. juni 2002 - 12:45 #3
Det eneste der brokker sig er Exchangen... det er da lidt primitivt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 12:50 #4
"problemet" er jo netop at at Exchange kører sin egen autentifikation... er man logget på domænet, kan den hente oplysningerne herfra. Men er man ikke, må man manuelt føde den.
Avatar billede mile Juniormester
13. juni 2002 - 14:33 #5
Kan du ikke bare gå i :

Funktioner
Email konti
Rediger eksisternde - Næste
Markere serveren - Rediger
Flere indtillinger
FAnen avanceret
Sætte "Netværkssikkerhed ved logon" til "Adgangskodegodkendelse" ?