Avatar billede remo007 Nybegynder
11. juni 2002 - 14:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statestik over internet hastigheder i Europa

Er der nogle der kender nogle links vedr. Statestikker over internet hastigheder i Europa.

jeg skal vide hvem der kører på 28.8 56k osv. i Europa.

mvh

Remo
Avatar billede panic-killer Nybegynder
11. juni 2002 - 14:50 #1
lytter :)
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
11. juni 2002 - 14:57 #2
også mig!)
Avatar billede iq-n Nybegynder
11. juni 2002 - 15:10 #3
Har du prøvet at sprøge Dansk Statestik om det? de er ofte søde til at hjælpe en med at finde noget om statestik, gratis (så længe de ikke skal til at spørge folk om det). Se her http://www.dst.dk/2657
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 15:26 #4
Avatar billede remo007 Nybegynder
29. august 2002 - 07:57 #5
Jeg skal ikke bruge oplysningerne mere, fandt dem andre steder
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2002 - 11:31 #6
og derfor synes du det er iorden at pisse på dem der har gjort en indsats for at besvare dit spørgsmål?
Avatar billede remo007 Nybegynder
29. august 2002 - 12:00 #7
Nanoq>> Jeg pisser skam ikke på nogle, men jeg fandt bare ikke oplysningerne brugbar og ringende selv til nogle statestik steder, som kunne hjælpe mig, da der var en deadline gennem mit arbejde. Var jeg selv nød til at gøre en hurtigt indsats. SÅ det !!!!