Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:03 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Lukning af åben spørgsmål.

Hej.

Jeg har en idé/forslag til noget til eksperten.dk

Ville  det ikke være en ide at lave eksperten sådan at hvis et spørgsmål ikke har haft indlæg fra andre end spørgeren i ca. 1 - 2 måneder, at der så bliver sendt en mail til spørgeren om at han skal lukke sit spørgsmål/indlæg....

Hvis han så ikke efter yderligere 14 dage ikke har lukket sit spørgsmål, at så laver spørgsmålet bare en Autoacceptering/lukning af alle som har svaret og fordeler pointene på dem som har svaret? eller man kan jo også bare gøre sådan at pointene får spørgeren/opretteren og så bliver spørgsmålet automatisk lukket

Jeg tror på den måde ville vi helt sikkert komme af med nogle af de 29 - 32.000 åbne spørgsmål hvor der sikkert kun er 75 - 92 # af dem som er ACTION eller rettere sagt noget aktivt i..

Lyder det som en/et god/godt idé/forslag ?

Med venlig hilsen Simon.
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:07 #1
Ville  det ikke være en ide at lave eksperten sådan at hvis et spørgsmål ikke har haft indlæg fra andre end spørgeren i ca. 1 - 2 måneder, at der så bliver sendt en mail til spørgeren om at han skal lukke sit spørgsmål/indlæg....

Hvis han så ikke efter yderligere 14 dage ikke har lukket sit spørgsmål, at så laver spørgsmålet bare en Autoacceptering/lukning af alle som har svaret og fordeler pointene på dem som har svaret? eller man kan jo også bare gøre sådan at pointene får spørgeren/opretteren og så bliver spørgsmålet automatisk lukket

Jeg tror på den måde ville vi helt sikkert komme af med nogle af de 29 - 32.000 åbne spørgsmål hvor der sikkert kun er 75 - 92 % af dem som er ACTION eller rettere sagt noget aktivt i..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juni 2002 - 16:14 #2
Det er allerede sådan at Eksperten udsender en mail, når spørgsmål ikke bliver lukket - "Du har svar der venter på dig" eller sådan nogete deromkring.

mener det er efter 1 måned.

Automatisk lukning er ingen løsning - For mange useriøse vil bare poste svar hist og her.

/Nikolaj
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juni 2002 - 16:15 #3
tja spørgsmålet har været oppe og vende en masse gange :D

og jo jeg syntes stadig det ville være en god ide at få lukket nogen af de spørgsmål der har været åbne MEGET længe.... Men der sker vist nok noget når E Pro kommer på banen...
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:16 #4
Okay.

Men hvornår kommer E Pro på banen ?? Hvornår kommer Eksperten Pro ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juni 2002 - 16:18 #5
nåh der var Nicolaj lidt hurtige end mig :p)

og det er da også en noget svær problematik - for der er jo risiko som N beskriver...

hvis det er sådan at en bruger auto får besked efter en måned, må der godt nok være mange nuværende og ex-brugere der med jævne mellemrum får en lille hilsen fra E....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juni 2002 - 16:19 #6
tja Admin arbejder på højtryk - hvornår mja ved det ikke - vi må vente og se :)
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:23 #7
okay
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:23 #8
:)
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:23 #9
I har hermed få 0,33 point hver inkl. mig, jeg vidste ikke man kunne dele 1 point i 3 stykker.
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 16:24 #10
I har hermed fået 0,33 point hver inkl. mig, jeg vidste ikke man kunne dele 1 point i 3 stykker.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juni 2002 - 17:20 #11
hehe :))
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 17:21 #12
Hov 0.33 + 0.33 + 0.33 = 0.99 hvad med resten? Snyd!!!:)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. juni 2002 - 21:03 #13
:D
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 21:05 #14
Der må sidde en 0.01 haj og score kassen et eller andet sted.