Avatar billede semot Nybegynder
09. juni 2002 - 13:39 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvor finder jeg det program ?

  Hej jeg er i spanien og mangler et program til at abejde med billeder og jeg ved der er en masse gratis paa nette men jeg er paa abejde nu saa jeg har ikke tid til at hente alle de programer ned og prove om de er gode er der ikke er der kender et der er godt og nemt at bruge ?

09. juni 2002 - 13:45 #1
PSP 7.0 men det fylder. http://download.dk/prog/info.asp?prog=791&selOS=Windows

Hvad skal det præcist kunne?

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
09. juni 2002 - 13:46 #2
adobe photo shop
Paint pro shop
3ds maX
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
09. juni 2002 - 13:46 #3
Svar :)
Avatar billede semot Nybegynder
09. juni 2002 - 13:49 #4
det skal bare lave et bille stoger og saa skal jeg ogsaa ku vis billeder lidt hurtiger, end i explorer..... he he det er ikke saa meget saa bare et lille program :o9

-----> xzxzx-kan-ikke-...
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 14:08 #5
dennerg4: der blev sagt nemme at bruge ;)
så photoshop og 3ds max ka vi vist godt droppe
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 14:09 #6
jeg vil oss anbefale paint shop pro
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 15:55 #7
paint shop pro
Avatar billede kolzie Nybegynder
10. juni 2002 - 16:24 #8
Paint Shop Pro (du skal jo så have trial-versionen?) - download det på www.jasc.com el. www.download.com

/Kolzie - www.psptuts.tk / www.thunderbear.tk
Avatar billede skovenborg Nybegynder
10. juni 2002 - 18:46 #9
Du kan prøve med Xnview (http://www.xnview.com) eller ACDsee (ved ikke umiddelbart hvor det hentes).
De er gratis og kan i hvert fald vise billederne udmærket hurtigt og lave billederne større (hvis det er det du vil).
Vil anbefale Xnview - bruger det selv rigtig meget