Avatar billede lazer Nybegynder
02. august 2000 - 15:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjern Opgavestyring

Hvordan \"afinstallere\" jeg win 98 Opgavestyring, så den ikke loades i opstarten?
Avatar billede twister10 Nybegynder
02. august 2000 - 15:18 #1
Start --> Kør

Skriv MSCONFIG. tryk ENTER

Vælg det sidste faneblad foroven, herefter fjern krydserne i de to felter hvor mstask.exe indgår i, så genstarter du og den er væk :-)

Hvis der kun er 1 felt, så gør det heller ikke noget :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. august 2000 - 15:24 #2
du kan osse gøre det på en anden måde: åben opgavestyring ved at dobbeltklikke på ikonet ved siden af uret, delete alle opgaver, vælge \"afbryd opgavestyring\" i menuen og luk programmet! Så burde den være væk ved næste genstart!
Avatar billede twister10 Nybegynder
02. august 2000 - 15:31 #3
kimrosgaard>> jeg syntes bare at når man gør dette, så starter den med op hver gang, men bare med et rødt kryds henover ??
Avatar billede njp Nybegynder
02. august 2000 - 16:03 #4
Twisters svar er bare KANON, og det virker
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. august 2000 - 16:06 #5
twister10>>ja, det har jeg osse været udsat for! både med win98 dk/us og win98se dk/us men de sidste par gange hvor jeg har haft geninstalleret har jeg ikke haft de problemer!
Avatar billede twister10 Nybegynder
02. august 2000 - 16:22 #6
kimrosgaard>> Okay, så kan man vidst benytte denne metode igen :-))
Avatar billede twister10 Nybegynder
02. august 2000 - 16:22 #7
njp>> Det er jeg glad for at høre :-))