Avatar billede thomasha Nybegynder
07. juni 2002 - 14:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

star wars jk 2

Jeg ved ikke om man kan spørge om spil herinde, men jeg har et problem i spillet. Er ved at genvinde min force, og er kommet til et rum med en høj søjle hvor der er 4 "knapper/pinde/dutter" som man kan gøre et eller andet ved (kan ses ved at force lyser) men jeg kan ikke rigtig gøre noget??? er der nogle som ved hvad jeg skal gøre for at komme videre????

PS er der nogle som kender en god side hvor man kan spørge om sådanne spørgsmål vedr. spil ??
Avatar billede thomasha Nybegynder
07. juni 2002 - 14:18 #1
banen hedder yavin_trial
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
07. juni 2002 - 14:18 #2
prøv enten push (F1) eller pull (F2).
Avatar billede thomasha Nybegynder
07. juni 2002 - 14:22 #3
ja det har jeg prøvet op til flere gange men kan hverken skubbe eller trække i knapperne????
Avatar billede thomashove Nybegynder
07. juni 2002 - 14:50 #4
har du prøvet at skyde på dem ???
Avatar billede thomasha Nybegynder
07. juni 2002 - 17:16 #5
Jeg har ingen våben på den bane... :-)
Avatar billede funguy Nybegynder
07. juni 2002 - 17:18 #6
Jeg bruger denne guide når jeg sidder fast:
http://www.jediknightii.net/library/jedi_outcast_zx_1_5.txt
Avatar billede funguy Nybegynder
07. juni 2002 - 17:18 #7
Jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde i den bane, så jeg kan kun råde dig til at se på mit link!
Avatar billede funguy Nybegynder
07. juni 2002 - 17:23 #8
Nogen der kan komme ind i consolen? Jeg har læst at der er koder til spillet (http://www.jediknightii.net/gamecodes.shtml), som jeg gerne ville prøve når jeg har været igennem spillet.. Men kan ik komme ud til consolen! How to?
Avatar billede thomasha Nybegynder
11. juni 2002 - 16:34 #9
Tak funguy det hjalp mig videre :-)