Avatar billede mad_maxp Nybegynder
06. juni 2002 - 15:12 Der er 14 kommentarer og
8 løsninger

hvilken mus er bedst

Jeg skal have en ny mus og har kigget på Microsofts IE 3.0 og Logitechs Mouseman Dual Optical. Hvilken er bedst?
Avatar billede lonely Nybegynder
06. juni 2002 - 15:14 #1
syntes logitech optical er den aller bedste jeg har prøvet den virker hele tiden og man slipper for at rense den :)
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
06. juni 2002 - 15:16 #2
det gør man da heller ik med IE 3.0.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
06. juni 2002 - 15:16 #3
Logitechs Mouseman Dual Optical er kanon god, den fanger alt
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
06. juni 2002 - 15:18 #4
Generelt er Logitech et af det bedste mærker inden for Mus/pegeredskaber og keyboards.. så ville klart vælge Logitechen!
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
06. juni 2002 - 15:18 #5
men IE 3.0 har jo 6000 fps.
Avatar billede jiemex Nybegynder
06. juni 2002 - 15:18 #6
Razer Boomslang 2000 DPI!! absolut den bedste! Hvad skal du bruge musen til??
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
06. juni 2002 - 15:19 #7
og hvilken måtte er bedst? Steelpad eller Icemat?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. juni 2002 - 15:19 #8
Jeg kan også anbefale logitechs Dual Optical ... jeg har dog selv en Optical Cordless Mouesman....
Avatar billede Dribble Nybegynder
06. juni 2002 - 15:42 #9
Jeg vil nok mene at det kommer an på hvad du skal bruge musen til.

jeg er selv en gamer, så derfor har jeg valgt IE 3,0 + Steelpad (Razer går alt for let i stykker...har slidt 2 stks. op :D  )

men hvis man ikke gamer så meget, kan man jo sætte komport lidt højere f.eks trådløs osv. osv.
Avatar billede werd Nybegynder
06. juni 2002 - 15:48 #10
du skal ikke bruge måtte hvis din mus er optisk
Avatar billede Dribble Nybegynder
06. juni 2002 - 15:58 #11
werd...nej man skal ikke......men det er trods alt mere behagligt når det glider dejligt lidt :D
Avatar billede cd23mj Nybegynder
06. juni 2002 - 16:23 #12
optisk + steelpad/icemak styrer max jeg vil foreslå den IE3.0 duselv er inde på den ligger godt i hånden og holder længe
Avatar billede nomad Nybegynder
07. juni 2002 - 09:29 #13
Jeg ville helt klart vælge en Logitech Dual Optical da jeg selv har kørt med denne mus i 2½ måned og den virke bare som en drøm. du kan købe musen her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920
Avatar billede -simon- Nybegynder
07. juni 2002 - 13:32 #14
Jeg ville vælge IE 3.0 den ligger meget bedre i hånden plus den skulle være kompitabel med både Steelpad og Icemat, hvilken Logitech's ikke er http://www.steelpad.com
Avatar billede -simon- Nybegynder
07. juni 2002 - 13:32 #15
hvilket even
Avatar billede getaway Nybegynder
07. juni 2002 - 19:00 #16
Hmmm... det er selvfølgelig noget med hvad du bedst selv kan lide.
Jeg har en Logitech MouseMan Sensa som jeg forguder. Desværre er den ved at være slidt op, men det har også taget i hvert fald 5 år.
Musen er gået ud af produktion for længst, så den er sjælden...
Jeg ved at Logitech senere lavede en kopi af musen der hedder Logitech Gaming Mouse, men jeg er ikke sikker på om denne er i produktion. Musen er, p.g.a. sin alder, simpelt opbygget med en kugle (weee).
Som musemåtte har jeg en plexiglas-plade, og efter min mening er den lige så god som nogen IceMat, SteelPad eller andre dyre plader...!
Avatar billede -simon- Nybegynder
07. juni 2002 - 19:05 #17
btw, jeg har en Logitech Mouseman Optical Cordless og har lige fået min Black Icemat i dag. Mouseman'en kører ikke så godt på Icemat, så jeg køber dormenlig en IE 3.0 snart. Icemat Black er testet/designet til en IE 3.0
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
09. juni 2002 - 12:11 #18
hmm, der er delte meninger, men det ender nok med en microsoft IE 3.0 og en steelpad.
Avatar billede getaway Nybegynder
09. juni 2002 - 12:25 #19
Nåja, IE kan downloades gratis på : http://microsoft.com/windows/ie/default.asp (den nyeste version er dog 6) !!
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
09. juni 2002 - 12:30 #20
TAK FOR LINKET!!!! Novra, der sparede jeg lige 400 kr.
Avatar billede getaway Nybegynder
09. juni 2002 - 13:08 #21
Jeps... det er ikke så dårligt !
Avatar billede nomad Nybegynder
09. juni 2002 - 13:11 #22
Jeg vil ikke diskutere om MS musen ligger bedrer i hånden da dette er et spørsmål som er forskelligt fra person til person men jeg synes nu at Dual optical ligger bedst og så ligger man ikke hånden ligeså meget ned som med MS musen og detter gør at man kan reagere hurtigere!!!