Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2002 - 01:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

640x480

Min lille pc som jeg bruger til storage "server", til større filer osv har kørt med 640x480 opløsning.

Så skulle jeg teste noget i en større opløsning på den, og skiftede monitor ud. og nu efter jeg har sat den gamle skod monitor på igen, så er der sne på skærmen.

I win 98 var det let, da kunne man altid vælge 640x480 på any skærm, men det kan man ikke i XP :(

Nogen der ved hvordan jeg kan evt. fixe dette problem? Jeg har mulighed for at koble min nye monitor på igen, og sætte noget op hvis det skulle være.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juni 2002 - 02:12 #1
Jeg er ikke XP ekspert, men mit forslag er at fjerne din/e skærm/e i Enhedshåndtering, eller hvad det nu hedder i XP, og lukke XP ned. Sæt gl. skærm til, starte XP op og installer skærm.
Egentlig skulle man vel tro, at det var grafikkortet, som styrede, men det har måske registreret din ny monitor. Det er også værd at tjekke efter.
Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2002 - 02:15 #2
hmm ok!

jeg vil prøve og se ad... melder tilbage når jeg ved mere :)
Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2002 - 02:25 #3
Ok, fjerne skærm virkede ikke! Så jeg fjernede mit skærmkort, og det virkede!

siger tak, så hvis du vil have points sååå burde du nok lige lave et "svar" ;)
Avatar billede narkoputa Nybegynder
06. juni 2002 - 04:19 #4
fjern din skaerdriver i kontrolpanel/enhaandstering ! find en ny form for driver der underst0tter ændring af størrelse x
Avatar billede riversen Nybegynder
06. juni 2002 - 06:13 #5
narkoputa: det var billigt
Avatar billede zob Nybegynder
06. juni 2002 - 09:39 #6
narkopute->
kan du ikke skrive dansk ? aa 0
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juni 2002 - 12:46 #7
Laver dette som svar og siger tak til.  :)