Avatar billede xxx Nybegynder
05. juni 2002 - 10:17 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Ghoste pc'eren

Jeg har en trial-program, som brugsperioden er uløbet på.

Jeg har desværre ikke fået testet det, så jeg vil gerne ghoste min computer så jeg kan genbrug trial-perioden.

Hvordan gør jeg?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juni 2002 - 10:45 #1
Som rutineret bruger af Eksperten finder jeg det direkte pinligt at du spørger om sådan noget herinde.

Luk spørgsmålet nu.

/Nikolaj/coAdmin
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. juni 2002 - 10:47 #2
Hvorfor skal det lukkes nikolajdu ? Der er da intet ulovligt i det..?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juni 2002 - 10:49 #3
"Jeg har en trial-program, som brugsperioden er uløbet på."

Det er ikke noget du får hjælp til herinde.

/Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 10:51 #4
enig med tris... Der er fx ikke noget galt i at formattere sin computer og downloade et trial program og bruge det 30 dage igen. Desuden hvis han ikke har testet det har han jo i princippet slet ikke haft trialperioden...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juni 2002 - 10:56 #5
muta - Jeg er lige stået op. Har endnu ikke spist min spandauer og er slet ikke i humør til at diskutere det her.

Til ALLE andre - Kommer i forbi for at diskutere om hvorvidt jeg har ret eller ej, så ryger i lige i baljen - Dvs jeg sletter jer alle.

Desuden kommer der senest i morgen et Enyt, der sætter problematikken i et andet lys. Et enyt der skal få folk til at forstå hvorfor Eksperten ikke skal bruges til sådanne ting.

/Nikolaj
Avatar billede xxx Nybegynder
05. juni 2002 - 10:57 #6
Jeg installerede det for en måned siden, men har siden ikke været hjemme!
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. juni 2002 - 11:04 #7
Med nogle trail programmer kan man slette og geninstallere indenfor den gældende trails regler - gælder specielt programmer med begrænset funktionalitet. Prøv at se i info.txt filen om ikke dette gør sig gældende for dit program.

I øvrigt vil jeg tilslutte mig nikolajdu holdning til den her type grænsespørgsmål - de kræver så afgjort en spandauer ;)
Avatar billede xxx Nybegynder
05. juni 2002 - 11:06 #8
Det handler om ultradev 4.0
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juni 2002 - 11:08 #9
xxx - Deaktiveres, da han fuldstændigt har valgt at ignorere hvad jeg lige har skrevet.

/Nikolaj/co-admin
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 13:55 #10
"Til ALLE andre - Kommer i forbi for at diskutere om hvorvidt jeg har ret eller ej, så ryger i lige i baljen - Dvs jeg sletter jer alle."

Hvad er eksperten for et sted hvis man ikke må diskuttere bare fordi en person er blevet Co-admin og føler at der ikke er plads til andre aspekter end hans?

Det er da fair nok at der ikke svares på spm hvis det er imod ekspertens regler og også at xxx deaktiveres. Men at det skal ske fordi en Co-admin får den mindste smule modstand og i øvrigt er morgensur er yderst kritisabelt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. juni 2002 - 14:10 #11
muta - Du var den første til at skabe tvivl om noget jeg allerede havde sagt ikke var tilladt på Eksperten. Når ting ikke er det, så skal de slet ikke diskuteres.

ang. : ""Til ALLE andre - Kommer i forbi for at diskutere om hvorvidt jeg har ret eller ej, så ryger i lige i baljen - Dvs jeg sletter jer alle."

Så er historien ikke længere end at ligesom xxx, så kunne i læse at det ikke ville blive tolereret og der derfor ingen grund var til at diskutere det.

Når det kommer til XXX, så må jeg sige at efter 450 dage på Eksperten burde han have vidst bedre end fuldstændigt at ignorere hvad jeg havde skrevet og forsøge at forsætte sin søgen efter mulige metoder til at få fornyet sin trial.

Det er for dumt og hvis du/i læser hvad jeg skrev tidligere, så kommer der et Enyt der skal forsøge at forklare folk præcis hvorfor Eksperten ikke skal bruges til den slags.

Det handler ikke om at være co-admin eller andet - Det handler om en simpel forståelse for at der er nogle regler der skal overholdes og derved basta.

/Nikolaj

P.s Var jeg virkeligt så morgensur, så havde jeg næppe omtalt spandauere - Mest af alt var det et udtryk og et forsøg på bare at blinke lidt med det ene øje.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 22:59 #12
fair nok. det virkede bare mere som et surt opstød... Du skal ikke høre mere fra mig, så...
Avatar billede tofferman Nybegynder
05. juni 2002 - 23:11 #13
Nikolajdu > Jeg er helt med på at vi skal have rene linier her på eksperten. Men tror du ikke lige du skulle undersøge ultradev 4.0 ´s trialbetingelser inden du deaktiverede xxx???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juni 2002 - 00:57 #14
Muta - Jojo, det kan af og til være svært at forsøge sig morsom - Det misforståes alt for hurtigt.

tofferman - Jeg tror seriøst du skal tænke dig om inden du udtaler dig - Når man downloader en 30-dages trial hvordan tror du så det funker?? Anyway er der slet ingen grund til at tage diskussionen op igen jeg har lukket den - Og havde det faktisk allerede inden xxx lige "glemte" at læse hvad jeg skrev.

/Nikolaj
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2002 - 12:59 #15
tofferman> en 30-dages trial er: en version man frit kan bruge i 30 dage. Er der brug for programmet EFTER de 30 dage, skal man betale for programmet.

Anmeldelse lukket.
Avatar billede tofferman Nybegynder
06. juni 2002 - 21:30 #16
Hold kæft hvor jeg hader, når folk ikke kan tåle at få nogle modargumenter! Jeg er selv rimeligt rutineret udi shareware o. lign. Hvis du ikke vil tage en diskussion op nikolajdu, bør du nok ikke være coadmin. Vi har trods alt ytringsfrihed her i landet!! Når du skriver at jeg skal tænke mig om, og i øvrigt skriver i en særdeles overlegen og ubehagelig tone, bliver jeg fandeme provokeret! Så må du finde dig i at få tilbage af egen skuffe!

Her er et eksempel på hvad jeg mener med specielle trialbetingelser (læs og lær!):
Panda Antivirus må man gerne downloade flere gange. Det virker på den måde, at man ikke længere kan hente opdateringer efter 30 dage. Men man er velkommen til at downloade den igen, hvorefter man kan opdatere i endnu 30 dage HELT LOVLIGT! Konklusion: Hvis man køber programmet, er man fri for at downloade et nyt 1 gang i måneden.

Da jeg så hvad xxx spurgte om, synes jeg også det lugtede lidt. Men når man ser hans andre indlæg, som alle er fuldstændigt sobre, synes jeg lige du reagerede hurtigt nok.

Så fik jeg luft... :-)

Og kan vi så lige begynde at tale ordentligt og respektfuldt til hinanden igen??!?

PS: Jeg er ikke ude efter at genere coadmins eller lignende. Det er sq forøvrigt ærgerligt med "resten".
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2002 - 21:52 #17
tofferman> ja så fik vi den.

Hvad er der med resten? Han er sgu da bare på ferie :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
06. juni 2002 - 22:01 #18
Personligt henvendte jeg mig i dette spm. fordi jeg har et svar på problemet som jeg gerne ville have indviet xxx i men når en co-adm. lægger sådan en kommentar føler jeg mig forpligtet til lige at sondere terrænet inden jeg lægger et svar.

Det har jeg så gjort nu.

nikolajdu >>> Du skal være velkommen til at deaktivere min konto , jeg tror ikke engang at jeg gider spilde tid på at oprette en ny hvis du gør det , co-du , fuck din latterlige lede holdning til helvede , lille magtsyge mide.

Fandme nej om jeg gider finde mig i sådan en tone fra en co-adm.
I tilfælde af at det ikke skulle være fattet i første omgang så gentager jeg : fuck din latterlige lede holdning til helvede , lille magtsyge mide.

farvel fra trismegistos
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2002 - 22:07 #19
Hold da op en nar...
Avatar billede xxx Nybegynder
28. oktober 2002 - 23:48 #20
Jeg lukker lige!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2002 - 09:43 #21
WOW! Må sige du er heldig ikke at være blevet deaktiveret ;)