Avatar billede t.lerche Nybegynder
05. juni 2002 - 08:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GPS- Navigation på lapTop

Hej... Har en kamerat der gerne vil vide om der er mulighed for at anvende sin labtop som navigerings computer i stil med VDO vejvisningssystem... Jeg er bekendt med at man ken købe et GPS modul til sin bærebare pc, og at det gerne er kompatibelt med det levende danmarkskort, autorute express,, men hvad med vej databaserne er de integreret eller hvad... fås der et kortmatriale der kan anvendes.??? Han er lastvogns chauffør og savner lidt hjælp i hverdagen til at finde rundt??
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juni 2002 - 08:26 #1
Tina,

Først, jeg er alt andet lige end en ekspert på området, men forsøge kan man alligevel.

Ifølge http://www.norrby.dk/camping/kort_nav.htm virker programmet "MS AutoRoute Express 2002" rigtigt godt med GPS.

Ifølge http://www.topdane.dk/GpsForPC.htm er der også god understøttelse med "Kraks Ruteplan CD".

Håber det var noget af det du kunne bruge,

/ Lars
www.ljweb.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juni 2002 - 08:29 #2
Avatar billede t.lerche Nybegynder
05. juni 2002 - 08:44 #3
Tak for hjælpen... sagen er vist opklaret til fulde... smukt