Avatar billede nielsg Nybegynder
05. juni 2002 - 02:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Instalations fil

Hej, jeg ville vide om der er nogen der kan lave eller give mig en guide til hvordan jeg kan lave en instalations fil til mit IRC program, hvis du har hjælp så er jeg på msn: gota39@hotmail.com og ICQ: 124780731
Avatar billede speedy Nybegynder
05. juni 2002 - 08:11 #1
På Delphi-CD'en ligger der et program som hedder Install Shield Express...med det kan du lave de kendte installationsmenuer.

NullSoft (dem der har lavet Winamp) har også lavet et gratis program til at lave installationsmenuer. Det kan hentes her : http://www.nullsoft.com/free/nsis/

/SpEeDy
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 08:16 #2
Du kan få en prøveversion på http://www.installshield.com/downloads/ også...
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 15:40 #3
Det her er da vist det forkerte forum eller ..?
clickteam har også lavet en nem install-ting
som kun fylder det halve af installshield softwaren -
www.clickteam.com
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 15:40 #4
Svar
Avatar billede nielsg Nybegynder
05. juni 2002 - 22:59 #5
Jeg ved ikke så meget om programmaring men jeg har hørt om en der lavede en installaions fil i delphi så derfor skrev jeg her
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. juni 2002 - 23:03 #6
>>nielsg
Det er også rigtigt nok... Jeg har set den før, og den skulle egentlig også være ret god og kendt, men har desværre smidt linket væk... Jeg har fulgt debatten her til og leder stadig efter det link... Skal nok poste et svar hvis jeg finder det! ;)
Avatar billede armena Nybegynder
07. juni 2002 - 12:07 #7
Hej.. jeg vil gerne hjælpe dig med at lave en installations fil. bare send mig de vigtige filer der skal være med i installations pakken så skal jeg nok lave en installations fil til dig... Min mail er : gn_gn_gn@hotmail.com
Hilsen .:Armen:.