Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
04. juni 2002 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med AC3 audio

Jeg har nogle DivX videoer der er enkodet med AC3 lyd, som jeg ikke kan afspille ordentligt. Når jeg ikke har installeret noget AC3 codec, så er der slet ikke lyd på videoerne, men lige så snart jeg installerer et codec, så kører hele videoen og lyden langsomt (noget i retning af halv hastighed). Nogen der ved hvad problemet er og hvordan det kan løses?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. juni 2002 - 17:52 #1
Jamen så kan du vel hente programmet RadLight fra www.download.com. Det er en DivX player som gør det muligt at sætte hastigheden på filmen op eller ned hvis man synes filmens hastighed ikke er helt som man ønsker den. Jeg mener også at dette program (RadLight) indeholder et AC3 codec, så det kan jo være dette virker bedre. Ellers så prøv at bruge nogle AC3 codecs fra forskellige firmaer, da ikke alle codecs virker end :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. juni 2002 - 17:52 #2
... virker ENS :)
Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
04. juni 2002 - 18:03 #3
Jeg har fundet denne codec pakke der fik det til at virke. http://www.doom9.org/Soft21/Filters/audiofilters.zip

Det program er faktisk ganske sejt!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. juni 2002 - 18:35 #4
Jepsen :)