Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 20:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

PRØVER IGEN..HJÆÆÆÆLP !!

Hej med Jer !!
Jeg har et problem med et script som gør at asp koden ikke bliver vist ! Scriptets ser sådan ud :

<%
function include(fil)
    Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
    Set incfile = fso.OpenTextFile(Server.MapPath(fil), 1)
    include = incfile.ReadAll
    incfile.close
end function
%>

<%
test =include(Request.Querystring("page"))
response.write test
%>

Jeg bruger det til at kalde det midterste af min side som er det eneste der forandre sig på min webside. Det virker sådan set fint men alle de sider med asp kode bliver vist men asp koden bliver ikke udført !!

Hvad kan der være galt ????
Avatar billede tmceu Praktikant
03. juni 2002 - 20:36 #1
Det er mildt sagt en alternativ måde at lave include på :-)

Hvorfor bruger du ikke den almindelig include ?

<!-- #Include File="minfil.asp" -->
Avatar billede fet321 Nybegynder
03. juni 2002 - 20:50 #2
Hvad er ideen med at lukke det andet spørgsmål (219850) og så oprette akkurat det samme igen?

Tror du at du får mere hjælp fordi du råber i titlen?
Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 20:55 #3
jeg bruger også include til at inkludere mine menuer, men da det på midten af siden jo ændrer sig er jeg nødt til at bruge en anden fremgangsmåde. Det er derfor at jeg har lavet scriptet ! Kender du en smartere måde ??
Jeg er klar over at jeg har stillet spørgmålet en gang før, men er virkelig kørt fast og håbede på at det måske ville hjælpe, beklager !!
Avatar billede fet321 Nybegynder
03. juni 2002 - 21:11 #4
Ja jeg kender en smartere metode.
JEg har dog ikke lyst til at hjælpe.

Beklager

- Hop tilbage til dit tidligere spørgsmål, hvis du er i tvivl om hvorfor.
Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 21:15 #5
Er det fordi at jeg har oprettet spørgsmålet flere gange ?
Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 21:17 #6
Jeg har bare siddet med dette problem i mange timer og ja, det var ikke smart at lukke spørgsmålet selv men jeg håbede på at det ville hjælpe !!
Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 21:19 #7
Det er jo ikke fordi at jeg ikke ville give dig point, hvis du virkelig kender en løsning skal jeg med glæde give dig det dobbelte point antal !!
Avatar billede fet321 Nybegynder
03. juni 2002 - 21:46 #8
Jeg har dig meget kraftigt mistænkt for også at være brugeren maximus25 (og sikkert flere andre) og jeg har som sagt ikke lyst til at hjælpe. Heller ikke for det tredobbelte pointantal.

Jeg kan selvfølgelig tage fejl!
Så lover jeg at kigge på din kode, men så skal alt koden frem i lyset ;)
Avatar billede no2000 Nybegynder
03. juni 2002 - 22:22 #9
ja det må jeg da nok sige !
Jeg synes at det er nogle meget "HÅRDE" beskyldninger, men lad os nu se hvad admin siger ! Jeg synes det er godt at du prøver at holde øje med snyd men skulle du ikke lige undersøge det nærmere før du anklager nogen ??
Avatar billede tmceu Praktikant
03. juni 2002 - 23:38 #10
Når jeg ser sådan en anklage, overvejer jeg selvfølgelig om det er værd at spilde min tid på at hjælpe dig. Efter at have kigget dine spørgsmål igennem, har jeg ikke gundlag for at anklage nogen for noget, men jeg kunne da godt ønske mig, at du udviste en smule respekt for de mennesker, der bruger tid på at hjælpe dig. Dette kunne du eks. gøre ved at lukke nogle af dine gamle spørgsmål, hvor du faktisk har fået svar.

Du snakker om "det miderste" på din side. Anvender du frames på din side, eller hvordan implementer du dette "midten", altså midten ift. hvad ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juni 2002 - 00:35 #11
no2000, kan du give mig en forklaring på at brugeren maximus25 benytter Eksperten fra samme computer som dig?

Har du ikke en god forklaring, deaktiveres både no2000 og maximus25, da det er en overtrædelse af Ekspertens regler at have mere end én profil.

NanoQ/coadmin
Avatar billede no2000 Nybegynder
04. juni 2002 - 07:04 #12
Korrekt at jeg er med på no2000 og maximus25. no2000 er dog ikke min egen men et login min læsegruppe og jeg har brugt. Hvis du kigger efter må du kunne se at loginet ikke kun er brugt fra min pc.
maximus25 er mit eget personlige login.
Jeg går ikke udfra at dette er imod ekspertens regler. Jeg prøver jo ikke at snyde nogen !!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juni 2002 - 10:00 #13
Dette er imod Ekspertens regler. Jeg har meget svært ved at se hvorfor det skulle være nødvendigt. De andre i "læsegruppen" kan jo blot oprette deres eget login.

Vi er nødt til at være lidt konsekvente. Ellers ser vi pludselig brugere der har 10-15 profiler, som bruges alt efter hvilken "gruppe" de søger svar for.

Derfor vil jeg bede dig deaktivere den ene bruger. Husk at luk åbentstående spørgsmål først.

NanoQ/coadmin

Avatar billede fet321 Nybegynder
04. juni 2002 - 11:11 #14
Der er ikke rigtig nogle af de spørgsmål som no2000 har oprettet, der tyder på at der er flere personer der bruger dette logon.
no2000 er oprettet da maximus25 var ved at være tom for point. Og spørgsmålene der stilles er stort set ens.
At der er logget ind fra forskellige maskiner, er da intet bevis for at du ikke er begge brugere. (Du bruger den ene profil fra skolen og den anden hjemmefra.)
Sjovt nok har både maximus25 og no2000 lavet en hjemmeside til www.glostrup-tennisklub.dk

Det er muligt du kan snyde coadmins
I mine øjne snyder du!
Avatar billede no2000 Nybegynder
04. juni 2002 - 14:53 #15
lukket
Avatar billede fet321 Nybegynder
04. juni 2002 - 17:05 #16
no2000 >> Hvorfor har du lukket din læsegruppes brugernavn.
Tror du ikke de andre i læsgruppen bliver sure over det?

Det havde måske også været meget smart, at i havde lukket jeres åbne spørgsmål.
Der er folk der har brugt tid på at give dig et svar. Det er en anelse uhøfligt bare at skide på dem.

Åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/203481
http://www.eksperten.dk/spm/207114
http://www.eksperten.dk/spm/208681
http://www.eksperten.dk/spm/209334
http://www.eksperten.dk/spm/217795

nanoq >> var det ikke en ide, at når en bruger bliver lukket, så lukkes brugerens åbne spørgsmål?
Ellers står de jo åbne for evigt!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juni 2002 - 17:22 #17
jeg kan desværre ikke lukke spørgsmålene... kune deaktivere dem. Det vil jeg ikke gøre, da man så ikke længere kan søge i de svar der måtte være i dem... selvom brugerne ikke har fået deres retmæssige point.

Men det er MEGET dårligt af no2000 ikke at lukke de åbne spørgsmål først.