Avatar billede technohead Nybegynder
03. juni 2002 - 02:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brugt harware priser

Jeg vil bare høre om der er nogle hajer der ved hvad man kan tillade sig at tage for en brugt pc da jeg ik har en anelse om hvad man kan tage for sådan noget. Lige for tiden gør den nytte som proxyserver til mit hjemme-lan.

Jeg har en Dell PowerEdge 1300 SC600 stående monteret med en Intel PIII 600MHz processor (der er dual motherboard i den). 896 MB SD-133 ECC REG kingston RAM. SCSI 2 ultra wide onboard controller og 9 GB quantum SCSI 2 UW hdd.
Intel Server Pro 100+ netkort.

Mere info om den: http://support.euro.dell.com/dk/da/home.asp?sid=PWE_PNT_PII_1300
Avatar billede peet-49 Novice
03. juni 2002 - 09:19 #1
Iforhold til, hvad nyt koster i dag, vil jeg tippe på 2-3 tusind kr.
Avatar billede niklaj Nybegynder
03. juni 2002 - 09:51 #2
Jeg tror ikke peet49 har ramt helt ved siden af med prisen.
Avatar billede konex Nybegynder
03. juni 2002 - 10:21 #3
er du heldig kan du nok få 3-4000 på QXL
Avatar billede spt Nybegynder
05. juni 2002 - 21:29 #4
en god regel er at man kan tage halvdele af hvad man selv har givet for noget brugt.
Avatar billede technohead Nybegynder
07. oktober 2002 - 10:30 #5
spt: du er jo gal.. heh. et geforceII kostede røven af den anden verden til at starte med.. vil du give halvdelen af de 2200 sådan et engang kostede.. hehe