Avatar billede butcher Nybegynder
30. juli 2000 - 05:04 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

2000 points til den kan lave en database...

Jeg skal bruge et program, hvor jeg kan indtaste medlemmer fra en håndboldklub, de skal kunne indeles i grupper, og man skal kunne søge efter medlemmerne....deudover skal der være mulighed for at sætte hak ved den enkelte medlem..når medlemmet har betalt, til sidst skal man kun printe navne ud på dem der mangler at betale. Send en mail til hother@mail.com for mere info osv.
Avatar billede butcher Nybegynder
30. juli 2000 - 05:07 #1
nå ja...programmet behøves ikke at være lavet i access, det må også gerne være lavet i Delphi, c++ osv, programmet skal helst kunne startes op via en exe fil, men andre løsninger som hjemmeside eller access dokument kan også gå an.
30. juli 2000 - 09:10 #2
point kan vist ikke bruges til at købe noget i den virkelige verden.
Kom med et beløb, så skal jeg lave det for sig...
30. juli 2000 - 09:10 #3
øhhh, ikke sig, men \"dig\"
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
31. juli 2000 - 08:20 #4
Det lyder interessant. Send mig en mail med flere oplysninger så skal jeg nok lave den.
ikuyucu@es-c.dk
Avatar billede njp Nybegynder
01. august 2000 - 19:20 #5
Søg på shareware-sites. Der findes adskillige Access-applikationer(Så vidt jeg husker) der kan løsde din opgave.
Forslag til keywords: msaccess members

Avatar billede nktarget Nybegynder
03. august 2000 - 09:39 #6
Jeg har et program liggende der hedder Vig31. Jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, men det fylder 6,6MB pakket.
Det er et foreningsprogram, hvor man kan en masse, sende girokort ud osv.
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 09:43 #7
nktarget:

Hvis det er noget du vil dele med andre er jeg da interesseret i at kigge på det. Jeg er formand for en fodboldklub og vi mangler noget programel til medlemregistrering. Jeg har søgt efter noget lign. i lang tid, men alt ting koster og vi har ingen penge.
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 09:44 #8
kan du kontakte mig på formand@trippendales.dk, hvis det er muligt at dele ?

Til nktarget !
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 09:45 #9
pas på, der er sneget sig et koma ind i e-mail adressen
Avatar billede nktarget Nybegynder
03. august 2000 - 09:47 #10
skal jeg bare sende filen til dig??
Den fylder 6,6 MB
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 09:49 #11
ups, prøv frederik@aub.dk

Der kan du bare sende løs
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 09:49 #12
du kan også lægge den på nettet, så henter jeg den selv
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
03. august 2000 - 11:44 #13
Hvad med licens til dete der program???
Avatar billede nktarget Nybegynder
03. august 2000 - 11:49 #14
Det er freeware.
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
03. august 2000 - 12:03 #15
Det lyder interessant kan man tigge om en kopi.

Min adresse finder du ovenfor
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 12:51 #16
nktarget: Har du sendt det til mig ??
Avatar billede nktarget Nybegynder
03. august 2000 - 12:56 #17
Nej, det har jeg ikke, nu var det jo butcher der bød hele 2000 points.
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 12:58 #18
nktarget: Du vil kun sende den hvis får point eller hvad ? (Det er i orden hvis du synes det)
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
03. august 2000 - 13:30 #19
nktarget: Ja men det ser faktisk ud som om buget og jeg har en aftale på området.
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
03. august 2000 - 13:32 #20
buget skulle have være butcher
Avatar billede d797fni Nybegynder
03. august 2000 - 13:37 #21
jeg håber bare jeg kan få lov til at se om det var noget jeg kunne få lidt nytte af.
Avatar billede butcher Nybegynder
03. august 2000 - 15:33 #22
Jeg har lige øjeblikket en til at lave det...men hvis den person ikke kan finde ud af det, er det program som nktarget interessant, kan du sende dt til mig: hother@mail.com og hvis jeg finder det brugbart og ham der lavr programmet nu giver op, så får du de 2000 p.
Avatar billede nktarget Nybegynder
03. august 2000 - 15:50 #23
hother@mail.com virker ikke, tror du ikke du har skrevet forkert et sted.
Avatar billede butcher Nybegynder
03. august 2000 - 16:15 #24
det skulle den meget gerne, nå men hother@mail.dk virker perfekt
Avatar billede nktarget Nybegynder
10. august 2000 - 12:49 #25
Kunne det bruges??
Avatar billede butcher Nybegynder
10. august 2000 - 16:20 #26
desværre, det var udemærket program, men ikke lige til det jeg søgte efter!
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
10. august 2000 - 16:27 #27
Butcher: Jeg er næsten færdig, jeg magler lige at få at vide hvor store dine etiketter er (jvf. den mail jeg har sendt). Hvor stor er top marginen på etiketterne samt hvor mange er der per kolonne.
Avatar billede butcher Nybegynder
10. august 2000 - 16:38 #28
jeg kan ikke helt svare dig på det endnu, men jeg sender en mail i aften omkring 22 hvor det står...
Avatar billede godtnok Nybegynder
10. august 2000 - 18:54 #29
Hej,

jeg har lavet et faktureringsystem, som nok godt kan bruges til ovestående.

Besøg http://www.speac.dk/fakturasystem/

Selv om at det er gratis, vil jeg da gerne have lidt points for det. Dem kan jeg jo bruge til at videre udvikle systemet :)

</godtnok>
Avatar billede godtnok Nybegynder
10. august 2000 - 22:28 #30
Du ved ikke hvad du går glip af :)
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
14. august 2000 - 10:20 #31
Hej Butcher,

Nu har jeg sendt systemet til dig. Jeg har lagt vægt på at det skal være så bruger venligt som muligt. Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Avatar billede butcher Nybegynder
15. august 2000 - 21:22 #32
Jeg kigger på det lige i øjeblikket, du får et feedback inden for 1-3 dage.
Avatar billede butcher Nybegynder
18. august 2000 - 10:40 #33
ikuyucu du kunne vel ikke igen sende databasen til mig, da jeg har haft et data*crash* hvor jeg så har mistet alt på harddisken.

mail: hother@mail.com
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
18. august 2000 - 12:25 #34
Jo jeg sender den med det samme
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
01. september 2000 - 14:52 #35
Hej Butcher,
Har du kigget på det som jeg har sendt til dig?
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. september 2000 - 15:06 #36
Hej

Hvis du vil have lavet et ordentligt stabilt system som kræver du du behøver så ring til mig, så snakker vi om det, det kommer til at koste dig 500 kr, uanset programmets størelse og så garanterer jeg dig for at vi kan få det til at virke.

Mikkel

ring til mig på 24226035 idag efter kl 16 eller i weekenden.
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
01. september 2000 - 15:20 #37
cybermike: Jeg er bange for at han har fået lige præcis det som han bad om. Om det er stabilt ja det kan man vist sige at det er. Endda uden at det skulle koste han 500 kr. Om systemet er ordentligt, ja det kan man vist sagtens sige at det er.
Avatar billede butcher Nybegynder
01. september 2000 - 15:33 #38
det er nemligt rigtigt....ikuychu har lavet en meget flot database der kører meget stabilt, men ellers tak for tilbudet cybermike. øhh nå ja ikuychu har du fået min mail ang. med at Ynglinge Herre og Ynglinge Damer mangler i grupperne, det faktisk det eneste der mangler på databasen, så du kan få dine point og den ekstra lille gave jeg snakkede om.

hilsen: hother@mail.com

http://ulveheim.com
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
01. september 2000 - 17:03 #39
Jeg havde sendt den nye database. Det ser vist ud til at du ikke har fået den så jeg sender den igen.
Avatar billede butcher Nybegynder
02. september 2000 - 10:13 #40
har fået den nu...tak
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
07. september 2000 - 08:58 #41
Hej butcher,
Har du glemt mig helt???
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
11. september 2000 - 16:12 #42
Hej Butcher,

Du har nu fået et system som du bare siger virker, og som kører som det skal. Jeg kan så ikke forstå hvorfor du ikke giver mig point for det som du har fået. Det kan vel ikke være så svært. Der er nu gået næsten en måned fra den tid hvor du fik systemet først. Det motiverer bare ikke til at hjælpe en anden gang.

Hilsen: ikuyucu
Avatar billede butcher Nybegynder
12. september 2000 - 10:42 #43
hov det må ud undsjylde....det virker fint...det er bare mig der ikke har tænkt over det....du får selvfølgeligt dine point...og hvis du vil sende dit kontonummer og hvilken bank du har til hother@mail.com så kommer der en ekstra gave...mange tak for hjælpen!