Avatar billede anders26 Nybegynder
30. maj 2002 - 22:46 Der er 2 kommentarer

Server

Jeg skal lave en server i morgen !!

1. Hvilken program skal jeg bruge, det skal være lidt at bruge og installere..
2. Jeg skal sætte den server op til at være gameserver og webserver !!!!
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
30. maj 2002 - 22:48 #1
1. hvis det er til spil, så ville jeg forslå winNT
2. OK
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2002 - 23:11 #2
Hvis du har erfaring med windowsplatformen så win2000 og IIS 5.0, ellers linux f.eks. en Redhat med en Apache server. Det kommer i virkeligheden an på hvad det må koste og hvilke spil det drejer sig om

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk