Avatar billede praetorian Nybegynder
30. maj 2002 - 17:30 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

FOTX

Kære Eksperter

Jeg har et problem med FOTX. Jeg kan nemlig ikke logge ind, eller det ser i hvertfald sådan ud. Når jeg trykker login kommer login siden rigtigt nok frem. Når jeg så har tastet min brugernavn og kodeord ind og trykker oki, ryger jeg bare om på foersiden og der står stadig login i toppen. Og når jeg beder den om at sende login infor sker der heller ikke noget.

Mvh
Flemming Jacobsen

Ps. loginnavnet der er problemer med er det navn jeg også bruger nu.
Avatar billede runeevers Nybegynder
30. maj 2002 - 17:42 #1
Lyder som om du har disabled cookies i din browser.
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. maj 2002 - 17:44 #2
Det er de bare ikke
Avatar billede trismegistos Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 #3
Jeg har det samme problem og har haft det i ½ år , jeg har skrevet flere spm. i speakout om det men har ikke fået svar , så nu har jeg givet op , det kunne dog være meget rart at få lov at lukke sin konto.
Men så skal jeg måske også lukke den her på exp.dk ? isåfald.... so be it !!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 #4
Avatar billede praetorian Nybegynder
30. maj 2002 - 17:47 #5
Det har IE's cookie filter der ikke kunne finde nogle regler for hvordan personlige oplysninger blev håndteret. Derfor blev cookies fra fejl.com smidt væk.
Avatar billede troels54 Nybegynder
30. maj 2002 - 19:28 #6
trismegistos=>har du IE6.0?
praetorian=>har du fikset problemmet?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
30. maj 2002 - 19:45 #7
troels54 >>> Jep.
Avatar billede troels54 Nybegynder
30. maj 2002 - 19:49 #8
så nar du er inde på fotx skal du klikke på øjet med stopskiltet nedderst i din browser så vil du se en oversigt over de cookies fotx bruger. så skal du bare få computeren til at acceptere cookies'ne
Avatar billede trismegistos Nybegynder
30. maj 2002 - 20:00 #9
Ok . jeg har ellers sat IE op til at acceptere cookies fra fotx og fejl.com osv. men det var ikke nok , så nu deaktiverede jeg automatisk cookie handling og accepterede alle cookies fra siden og det hjalp men det er lidt besværligt at skulle manuelt behandle alle cookies , men nu kan jeg da komme ind og lukke min profil på fotx.
Tak for tippet.
Avatar billede troels54 Nybegynder
30. maj 2002 - 20:07 #10
det var da så lidt:D
Avatar billede =maddog= Nybegynder
30. maj 2002 - 21:14 #11
det kører ikke rigtig for dem. jeg havde et hyr med at få sat billede ind og den påstår at jeg ikke er på eksperten.dk. det skulle vist være modbevist.
http://fejl.com/showuser.php?user==maddog=
Avatar billede praetorian Nybegynder
31. maj 2002 - 02:00 #12
Undskyld at jeg førsdt skriver nu, men har fået løst problemet. Jeg skulle bare lige tilføje fejl.com under tilladte sites i min Cookies håndtering i IE 6.0.

Runeevers:

smid et svar så deler vi point idet at dit svar faktisk var det korrrekte set med IE 6.0 øjne :-)
Avatar billede runeevers Nybegynder
31. maj 2002 - 08:10 #13
Raket :o)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
31. maj 2002 - 08:21 #14
Kasserolle (8_(I)