Avatar billede cwd Nybegynder
29. maj 2002 - 11:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søge Tider på databaser

Hey

Er der ikke nogle der har nogle noter omkring udregning af søge tider på en database både linært og binært med/uden index, og også gerne på multi level indexing filer. Der behøves ikke være noget særligt tekst med bare selve formelen for de forskellige situationer er der, er det godt nok.
Avatar billede hansk Nybegynder
30. maj 2002 - 23:09 #1
Hvad mener du med linært og binært?
Avatar billede cwd Nybegynder
30. maj 2002 - 23:13 #2
Glem det har selv skrevet nogle.....
Linært er hvis man søger på noget i en ikke ordnet db uden index fil, og binært bruges hvis filen er ordnet f.esk primær nøglen eller ved alle index filer