Avatar billede asppro Nybegynder
29. maj 2002 - 09:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Keylogger

Kan man lave en observer der registrerer alt indput fra keyboard / mus ?

Programmet skal være aktivt men skal ikke være synligt for brugeren.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
29. maj 2002 - 09:23 #1
Ja det kan du sagtens
Avatar billede borrisholt Novice
29. maj 2002 - 09:23 #2
du kan skrive dig et keyboard hook ... Det har været oppe at vende for nyligt ...

Jens B
Avatar billede -mundi- Nybegynder
29. maj 2002 - 09:30 #3
Hmm hvorfor vil du tracke musen ? Du ved jo ikke hvad den clicker på
Avatar billede prixor Nybegynder
29. maj 2002 - 11:04 #4
søg på hook i delphi.about.com
Avatar billede matrix_dk Nybegynder
12. juli 2002 - 09:22 #5
Hej Asppro

Her finder du en keylogger med source kode, outputtet bliver til en GUI men det kan du jo bare lave om og tilrette den

http://www.tlsecurity.net/cgi-bin/download.cgi?Sourcecode/Delphi/keylogger.zip
Avatar billede borrisholt Novice
12. juli 2002 - 10:04 #6
LAD VÆRE MED AT DOWNLOADE DENNE FIL !!!!!

Der er virus i den !

Jens B
Avatar billede matrix_dk Nybegynder
12. juli 2002 - 10:20 #7
Jeg ved ikke om du er paranoid eller hvad men grundlaget er at .dll filen er kendt og brugt i mange trojans og så bliver den angivet som virus.

Der er source kode med så er det bare at slette de 2 filer .exe og .dll og så se på kildekoden.

og så lige slå koldt vand i blodet =)
Avatar billede asppro Nybegynder
13. april 2005 - 13:38 #8
lukker