Avatar billede fico Nybegynder
26. juli 2000 - 11:16 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Musik program ?

Hej

Er der nogen der kan forslå et rigtig godt musik program til at lave alt slags musik på ?
Jeg kender godt Dance Jay 1 og 2, men er der nogen der jeg lige så billige og bedre ?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2000 - 11:45 #1
Ikke for 15 point
Avatar billede fico Nybegynder
26. juli 2000 - 12:13 #2
Hvad mener du med det ?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
26. juli 2000 - 12:21 #3
Magix MusicMaker, tror jeg nok den hedder, skulle være ganske glimrende.

http://www.magix.com/
Avatar billede fico Nybegynder
26. juli 2000 - 12:52 #4
Kan man sætte hver enkelte TONE ind der altså
Istedet for at sætte et stykke melodi ind så fx
C D E ind istedet for en melodi der er kraeret.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
26. juli 2000 - 13:15 #5
Jeg ved det ikke... jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt det skulle være godt
Avatar billede manon Nybegynder
26. juli 2000 - 13:51 #6
Cool Edit 2000 er det sejeste.
Se mere på http://www.syntrillium.com/ eller http://www.syntrillium.com/cooledit/index.html
Avatar billede fico Nybegynder
26. juli 2000 - 16:09 #7
Kan DET det jeg vil ?
Avatar billede manon Nybegynder
26. juli 2000 - 16:19 #8
Cool edit kan redigere, konventerer og optager i næsten alle lydformater + at du kan fravælge/tilføje alle mulige lydting, såsom fjernese af støg osv.

Coo edit fås i en demo udgave - har du flere ønsker, så kontakt mig på icq´en.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
26. juli 2000 - 17:12 #9
Er cooledit ikke til at redigere i allerede skabt musik, og ikke til at lave nyt med?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2000 - 19:02 #10
En sødan søgen efter musikprogram må da være 30 point værd <;o)
Avatar billede fico Nybegynder
26. juli 2000 - 22:52 #11
Sådan
Avatar billede stigc Nybegynder
26. juli 2000 - 23:36 #12
Cool edit er ikke der du søger!

Kanon program, men der er mest til efterredigering, eller hardikrecording mm.

Det du har brug for er enten et midi-program eller en af de mange trackere.

Midi program bruger dit lydkorts indbyggede lyde. Så hvis de ikke kan skiftes ud, og de i forvejen er dårlige (ses tit), så er dette ikke særlig fedt! Men ellers skal du finde programmer som cakewalk eller cubase (dog begge betalings programmer)

Trackere arbejder udelukkende med lyde som ligger i rammen! Dvs det er lige meget hvis dit lydkort har dårlige midi-lyde. De fleste trackere er gratis. F.eks den meste kendte: \"Fasttracker\"...

Kig på http://www.hitsquad.com/smm/
Her finder du alt både demo-versioner, og frem for alt en masse freeware musik-programmer som faktisk er ok....

Avatar billede fico Nybegynder
27. juli 2000 - 10:54 #13
Jeg skulle helst finde noget der kunne lave lige så god musik som Dance Jay 1 og 2, men helst bedre.
Avatar billede ainslow Nybegynder
25. september 2001 - 21:13 #14
søger du det profesionelle udstyr køb cubase den kan koste op til 8tusind men fås helt ned til tusind hvis du køber en brugt version kan du være heldig at finde det aller dyreste til en slik men du skal være heldig ellers er der cool edith eller magix med 49spor
Avatar billede ainslow Nybegynder
25. september 2001 - 21:14 #15
hvis du vil downloade cubase prøv nogle japanske søgemaskiner hvis siderne stadig er der
Avatar billede dennis20 Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:05 #16
Prøv Fruityloops.. Kanon program for en amatør musiker som mig selv.. Det er ganske udmærket til det.. Klik www.fruityloops.com for demo. Der er bare en ulempe. Man kan ikke gemme, men der i mod exportere til mp3! Held og lykke.