Avatar billede blizim Nybegynder
24. maj 2002 - 23:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo til cs-clan

er der en som vil lave et fedt logo til en cs-clan

navn : Clan Zero Insane

det skal være mega fedt
Avatar billede patrick_mn Nybegynder
24. maj 2002 - 23:11 #1
Et logo til toppen eller et stort logo???
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
25. maj 2002 - 05:06 #2
farver og størelse tak
Avatar billede kissa Nybegynder
25. maj 2002 - 08:59 #3
Avatar billede kissa Nybegynder
25. maj 2002 - 09:05 #4
Avatar billede kolzie Nybegynder
25. maj 2002 - 10:01 #5
Størrelse og farver.
Kissa> Du har tilsyneladende ikke brugt mit banner til din side :) - men hvad bruger du det så til?
Avatar billede kissa Nybegynder
25. maj 2002 - 10:16 #6
Kolzie>Vent å se
Avatar billede psoriasis Nybegynder
25. maj 2002 - 21:37 #7
Avatar billede psoriasis Nybegynder
25. maj 2002 - 21:40 #8
- Det jeg prøver at sige er, at det er for dumt at oprette spørgsmål, hvor man bare skriver "det skal være mega fedt". Hvis du vil have noget mega fedt, så prøv at sætte dig ind i et program selv! Jeg er sq ærlig talt ved at være træt af folk der tror de kan kræve hvadsomhelst og så få deres ønsker opfyldt!

Og et lille tip hvis du tør oprette denne type spm igen; TÆNK OVER DIN FORMULERING!! Det nytter intet ikke at komme med farver, størrelse, elementer osv!
Avatar billede radiohead Nybegynder
26. maj 2002 - 00:34 #9
bravo psoriasis! Cool nok :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. maj 2002 - 03:25 #10
psoriasis!! det er det fedeste logo jeg har set i lang tid, det slår alt..
jeg havde tænkt at se på en, men den der er umuligt at slå. plus det er en iorden mening du har, støtter dig 100 %

/Chokobear_dk
Avatar billede zvansen Nybegynder
26. maj 2002 - 13:10 #11
enig!!!

Right behind you psoriasis...

BTW. Jeg gad ikke engag PRØVE at lave noget efter psoriasis :)

/Zvansen
Avatar billede web4you Nybegynder
26. maj 2002 - 15:18 #12
hay jeg er lige ved at lave et til dig !!! ven og se det !!
Avatar billede web4you Nybegynder
26. maj 2002 - 15:37 #13
øøø hæ hæ jeg kan ikke lige uploade på min ftp lige nu men kan jeg ikke få din mail så kan du ligge den op og di mig point !
/Web4you
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. maj 2002 - 17:53 #14
web4you --> er det ikke nok bare at komme med en kommentar, og han skal da lige se dine eksempler, eller er du sikker på at få points :)
Avatar billede web4you Nybegynder
29. maj 2002 - 00:36 #15
gi en anden de her point da min maskin lige er gådent ned DAM !!! men zez

//web4you
Avatar billede kolzie Nybegynder
29. maj 2002 - 16:19 #16
Psoriasis>
Mange flotte logo'er har du lavet. Men det der slår simpelthen alt :)
Jeg synes også det vil være overflødigt at forsøge på noget, da Psoriasis jo er den sikre vinder. Damn det er flot!
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
06. juni 2002 - 22:11 #17
http://www.imagesrc.net
Der kan du få gratis skræddersyede:
Bannere
Logoer
Animation
Wallpapers
Avatar billede blizim Nybegynder
07. juni 2002 - 15:22 #18
d