Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 11:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sessions i Toast

Jeg har lavet en cd bestående af 7 ISO sessions vha. af TOAST.

Den sidste session brændes på en anden måde. Og jeg er nu ikke i stand til at læse de første 6 sessions. I'm fucked...

Normalt er det noget med at man skal svare ja til at man vil tilføje filerne til de gamle filer. Dette sket ikke her?

Hvordan finder jeg de gamle filer????

Avatar billede tre Nybegynder
23. maj 2002 - 12:44 #1
Kan du heller ikke se dine sessions hvis du sætter cd'en i brænderen og "viser disc info" i Toast??
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 12:48 #2
hej tre

jo det kan man godt men de "mounter" ikke.

NB flere point på vej hvis du kan hjælpe!
Avatar billede tre Nybegynder
23. maj 2002 - 12:51 #3
Kan du ikke prøve at lave et nyt layout og importere de 7 eksisterende session og brænde en session der indeholder de syv andre (dvs. den brænder en ny "indholdsfortegnelse" der giver oversigt over alle sessioner)
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 13:01 #4
Det prøver jeg lige
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 13:08 #5
Hvordan importere jeg mere end en sessions. Jeg er i ISO format - import session - toast siger kun en session
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 13:13 #6
Kan man ikke på en eller anden måde rippe hele lordet til en HD og så brænde en helt ny CD??
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 13:24 #7
Tre- jeg kan se at når jeg importere session no. 6 så er alle filer her!  (med undtagelse af den sidste session som jeg jo kan se på skrive bordet)

Fedt....
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 13:36 #8
Tre- indsæt et  svar og der er 20 point til dig!
Avatar billede tre Nybegynder
23. maj 2002 - 14:32 #9
Godt du fandt ud af det :-)
Avatar billede stormester Nybegynder
23. maj 2002 - 15:41 #10
ØV kunne kun give 15 point, jeg kan ikke finde den fuktion hvor man tildeler flere point mere?