Avatar billede nusermivs Nybegynder
21. maj 2002 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave en Database???

Hej jeg har et lidt krævende spørgsmål.

Jeg har fundet ud af at der på nettet ikke er de store muligheder for at søge efter værelser, og uden at det koster en formue, det kune jeg godt tænke mig at lave om, men jeg ved IKKE EN SKID OM DATABASER.........HVAD GØR JEG???

Jeg havde tænkt mig at lave en side hvor man havde 6 databaser i en, altså f.eks opdelt efter 6 byer, Aalborg, Århus, Odense, Viborg, København & Esbjerg, og så kunne man selv på en eller anden måde søge/sætte værelse til leje i pågældende by's database, er der nogen som forstår mig????

Vil nogen hjælpe mig, det skal ikke gøres gratis, medmindre du/i selv insisterer på det.

På forhånd mange tusinde tak
Michael guldhammer
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:10 #1
kan du selv kode det, eller er det også med i opgaven ?

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede nusermivs Nybegynder
21. maj 2002 - 23:08 #2
Det er også med i opgaven

Michael guldhammer
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 23:11 #3
okay.... det er jo en størrer opgave, men ville jo nok være interreseret i at hjælpe dig med den hvis det skulle være. du kan sende nogle flere info's til questis@questis.dk

info:

tidsplan nærmere beskrivelse m.m.
Avatar billede nusermivs Nybegynder
22. maj 2002 - 01:45 #4
Okay, mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2002 - 01:47 #5
ok, her er det så... løsningen vil blive vist her inden for kort tid.....
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2002 - 01:47 #6
interreserede folk kan følge med her:
www.questis.dk/nuser/ om en time vil det begynde.