Avatar billede langhoff Nybegynder
21. maj 2002 - 14:40 Der er 7 kommentarer

Tryk på Vin ???

Hej !
Jeg vil høre om der blandt jer findes nogle trykkere som kan lave labels til vine ? Jeg har brug for en person som enten arbejder som trykker eller har udstyret til at lave nogle professionele labels. Jeg er ikke til hurtige løsninger med en gammel canon farve printer eller lignende

Er det dig jeg mangler ? :)

Avatar billede cdc Novice
21. maj 2002 - 14:42 #1
Har du grafikken selv..., Eller mangler du det hele ?

/cdc
Avatar billede sh-dk Nybegynder
21. maj 2002 - 15:19 #2
Jeg har en Minolta CF 1501 som jeg bruger til at lave etiketter på.

Kan den bruges?
Avatar billede langhoff Nybegynder
21. maj 2002 - 21:45 #3
Det er lidt på begynder plan men REGNER med at have grafikken selv...
Avatar billede langhoff Nybegynder
21. maj 2002 - 21:46 #4
sh-dk det kunne da godt være...Ser det professionelt ud og har du lidt styr på programmer man kan lave etiketterne i ?
Avatar billede langhoff Nybegynder
21. maj 2002 - 22:30 #5
sh-dk

Tjek din mail
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
27. maj 2002 - 10:45 #6
Hvis du vil have trygt noget meget billigt, kan jeg bestemt anbefale DTU's trykker. Her kan du fået alt hvad du skal bruge. Han er MEGET billig. Jeg anvender ham ofte til meget små ordre. F.eks. hvis jeg skal have trygt en rapport i to eksemplarer men hvor grafikken er meget vigtig. (ca. 2 kr. pr side.) I dit tilfælde vil det formentlig være langt billigere.
Avatar billede jakob_madsen Nybegynder
27. maj 2002 - 10:46 #7
Hvis du vil have trygt noget meget billigt, kan jeg bestemt anbefale DTU's trykker. Her kan du fået alt hvad du skal bruge. Han er MEGET billig. Jeg anvender ham ofte til meget små ordre. F.eks. hvis jeg skal have trygt en rapport i to eksemplarer men hvor grafikken er meget vigtig. (ca. 2 kr. pr side.) I dit tilfælde vil det formentlig være langt billigere.